دوستان خوبم از همه راهنمایی وهمدردی تون ممنونم
همه چیزو به شوهرم گفتم.شوهرم هم اصلا عصبانی نشد.کلی باهم حرف زدیم.شوهر من واقعا آدم مثبت وخوبیه.دلیل دیدن این فیلماروهم بهم گفت.بهم گفت اگه واقعا ناراحتم میکنه میتونه نبینه وبراش سخت نیست.اما من بهش گفتم تصمیمشو میذارم به عهده خودت.الان حس خیلی خوبی دارم.واقعا به خاطر همه همدردی ها وراهنمایی هاتون ممنونم.قصه ما به خوبی و خوشی به سر رسید امروز فهمیدم منو شوهرم هردو ادمای خوبی هستیم وباید قدر زندگیمونو بدونیم.هیچ کس به اندازه خود آدم کاملا زندگی وطرف مقابل و مشکلاتشو نمی شناسه.هیچ کس بهتر از خود ادم نمیتونه درست ترین تصمیمو بگیره.بازم از همه حرفاتون ممنونم.واقعا فکر نمیکردم هنوز هم اینقدر آدم مثبت توی دنیا باشند که وقت مشکل به داد آدم برسن.واقعا ازهمتون بینهایت ممنونم![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)