به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 24
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 11 دی 91 [ 23:05]
    تاریخ عضویت
    1391-2-04
    نوشته ها
    36
    امتیاز
    880
    سطح
    15
    Points: 880, Level: 15
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    50

    تشکرشده 55 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا شوهرم خودارضایی میکند؟

    مریم عزیزم مرسی از جواب هات

    نه تقریبا پیش نیومده که بیاد جلو ومن ردش کنم.شوهرم به روابط جنسی خیلی بی میله.من اصلا آدم خشکی نیستم.بچه 3 ساله هم باور کن میشم.نمی دونم مشکلش چیه.اصلا دوست نداره راجع به این موضوع حرف بزنه.همش میگه روابط ما عادیه.اینقدر گیر نده.البته دیگه الان اصلا گیر نمیدم.اوایل فکر میکردم شاید فیلمهای سکسی رو میبینه که کمی تحریک شه واسه رابطمون.اما راستش یه چیزی خیلی نگرانم کرد.من چند وقت بود فیلماشو چک میکردم.هرروز چند تا پاک میشد ویک یا چند تا اضافه میشد.بینش یکی دوتا فیلم سکسی بچه هم بود.اما دیروز دیدم که بقیه فیلما پاک شده ودو تا فیلم که از بچه بود مونده.نمی دونم اتفاقی بود یا نه؟خیلی خیلی ترسیدم.فکر میکنم نکنه شوهرم مشکل داره از نظر روحی.یا نمیدونم من خیلی منفی بینم.شوهرم خیلی خوب ومهربونه.خیلی منو دوست داره.اصلا واسه زندگیمون کم نمی ذاره.همش به فکر زندگیمونه.نمی دونم چرا اینجوره.تورو خدا بگین یعنی اتفاقیه یا اینکه واقعا شوهرم ازنظر روحی مشکل داره؟دارم میمیرم از استرس.خیلی بهش بی اعتماد شدم.یعنی من خیلی منفی نگرم؟به نظرتون بهش بگم یا نه؟

  2. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 08 خرداد 91 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1390-11-27
    نوشته ها
    80
    امتیاز
    1,214
    سطح
    19
    Points: 1,214, Level: 19
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    128

    تشکرشده 134 در 57 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا شوهرم خودارضایی میکند؟

    مهربان عزیز
    شغل شوهرتون چیه؟
    کاش فعلا به خاطر اینکه اروم باش بری پیش متخصص تغذیه...تو اینترنت هم میتونی سرچ کنی ...غذاهایی که باعث سردی میل جنسی میشن
    اینارو خودت بخور تا یه کم خودت سردتر بشی وبرعکسش یه سری غذا هستن که باعث بالا رفتم میل جنسی میشن اینارو بده به شوهرت
    من رو شوهرم امتحان کردم خیلی جواب داد
    سردکننده ها رو نمیدونم اما برای بالا رفتن میل جنسی این غذا ها موثره:
    انواع مغزها: بادام پسته و.......... بخصوص بادام زمینی
    موز....
    کل ادویه ها بخصوص زنجبیل و خیلی بیشتر ازهمشون دارچین (بریز توی چایی...حلوا درس کن روش دارچین بریز)
    پودر گل سرخ هم خیلی معروفه.....هم میشه دم کنی هم روی ماست بریزی
    عزیزم اینا مبنای علمی داره...فکر نکنی تجویز خاله خانباجیه

  3. 5 کاربر از پست مفید دلینا تشکرکرده اند .

    دلینا (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)

  4. #13
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: آیا شوهرم خودارضایی میکند؟

    mehrban عزیز

    به تالار همدردی خوش آمدی


    موضوع و مسئله شما نیاز به شرح حال بالینی و ذکر جزییات دارد که از دوجهت طرح آن اینجا مناسب نیست . یکی اینکه همدردی در خصوص مسائل جنسی به طور ویژه مشاوره نمی دهد . دیگر اینکه فضای مجازی برای بررسی و کمک به حل مسئله شما کفایت ندارد .

    لذا نیازه به اتفاق همسرت به یک مشاور بطور حضوری مراجعه کنی . و در فضای مجاز هم از سایت زیر بهره بگیری .

    http://tanzimekhanevadeh.com


    موفق باشی





    .

  5. 4 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    del (یکشنبه 03 شهریور 92), mohammad6599 (یکشنبه 03 شهریور 92), فرشته مهربان (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)

  6. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 11 دی 91 [ 23:05]
    تاریخ عضویت
    1391-2-04
    نوشته ها
    36
    امتیاز
    880
    سطح
    15
    Points: 880, Level: 15
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    50

    تشکرشده 55 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا شوهرم خودارضایی میکند؟

    مشاوران عزیز خواهشا به من بگین باید به شوهرم بگم موضوع رو؟یا اینکه خودم رو به ندیدن بزنم؟نمی دونم باید موضوع رو مطرح کنم یا نه؟توروخدا بهم بگین.خیلی ناراحتم.بهش بگم؟خواهشا زود جوابمو بدین دارم دیوونه میشم

    فرشته مهربان عزیزم
    توروخدا بهم بگین که موضوع رو به شوهرم ببگم؟یا اینکه منو متهم به سرک کشیدن وفضولی تو امور خصوصی اش میکنه؟

  7. #15
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array

    RE: آیا شوهرم خودارضایی میکند؟

    دوست عزیزم..من ناراحتیت رو درک میکنم

    اما فعلا چیزی بروز نده.به سایتی هم که فرشته مهربان گفتن سر بزن.همه تلاشهات رو بکن که غیر مستقیم به همسرت تذکر بدی وگرنه نمیدونیم عکس العمل شوهرت چی ممکنه باشه

    اون موقع دیگه پشیمونی فایده نداره.
    گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.


  8. 2 کاربر از پست مفید maryam123 تشکرکرده اند .

    maryam123 (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)

  9. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 06 اردیبهشت 91 [ 16:07]
    تاریخ عضویت
    1387-11-14
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    3,134
    سطح
    34
    Points: 3,134, Level: 34
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 66
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 4 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا شوهرم خودارضایی میکند؟

    سلام
    من به عنوان یه مردی که اینجور فیلما ر و دیده و هنوزم اگه دستم بیاد نمیتونم خودمو کنترل کنم(البته شرمندم و میدونم کار اشتباهیه) بهتون چند تا نکته رو میگم که بهتر قضیه رو درک کنین.
    اول که این روزا با گوشی و بلو توث و اینترنت؛ دیدن این فیلما و انتقالشون به راحتی آب خوردن شده و نیازی نیست کسی حتما دنبالش بره حتا ممکنه کسی اصلا به فکرش نباشه ولی اطرافیان بهش نشون بدن و براش بلوتوث کنن.

    دوما بعضی مردا که حس تنوع طلبی بیشتری دارن بیشتر دنبال این فیلما میرن و از این طریق اون حسشونو ارضا میکنن و لزوما به این معنی نیست که بخوان خیانت کنن و یا اون چیزی که تو فیلم میبینن خودشون انجام بدن. (مثلا در مورد فیلمای بچه که گفتین، به نظر من فقط به این خاطر که کمتر در موردش صحبت شده یا فیلم هست.)

    سوما معمولا این فیلما رو تو تنهایی میبینن. پس شما سعی کنین زیاد همسرتونو تنها نزارین. البته حد رو نگه دارین.

    چهارم اگه بتونین جوری که حساسیت همسرتونو برانگیخته نکنین منبع این فیلما رو پیدا کنین و سعی کنین ارتباطشو با این منبع کمتر کنین البته حساسیت زیاد نشون ندین. به تدریج.

    آخر اینکه من به شخصه اگه کاملا نیازام از طرف همسرم براورده بشه خودم دنبال این چیزا نمیرم. البته نیاز فقط کمی نیست بلکه کیفیت نحوه داشتن رابطه هم خیلی مهمه.

  10. 3 کاربر از پست مفید who تشکرکرده اند .

    who (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91), اثر راشومون (جمعه 18 اسفند 91)

  11. #17
    Banned
    آخرین بازدید
    جمعه 10 آبان 92 [ 13:08]
    تاریخ عضویت
    1391-12-29
    نوشته ها
    196
    دستاوردها:
    500 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    285

    تشکرشده 366 در 142 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا شوهرم خودارضایی میکند؟

    قبل از اینکه کاری رو انجام بدی ببین فایدش چیه!

    به نظرم نه تنها به خودش که به کل فامیل و دوست و آشنا و در و همسایه هم بگو


  12. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 11 دی 91 [ 23:05]
    تاریخ عضویت
    1391-2-04
    نوشته ها
    36
    امتیاز
    880
    سطح
    15
    Points: 880, Level: 15
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    50

    تشکرشده 55 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا شوهرم خودارضایی میکند؟

    دوستان خوبم از همه راهنمایی وهمدردی تون ممنونم
    همه چیزو به شوهرم گفتم.شوهرم هم اصلا عصبانی نشد.کلی باهم حرف زدیم.شوهر من واقعا آدم مثبت وخوبیه.دلیل دیدن این فیلماروهم بهم گفت.بهم گفت اگه واقعا ناراحتم میکنه میتونه نبینه وبراش سخت نیست.اما من بهش گفتم تصمیمشو میذارم به عهده خودت.الان حس خیلی خوبی دارم.واقعا به خاطر همه همدردی ها وراهنمایی هاتون ممنونم.قصه ما به خوبی و خوشی به سر رسید امروز فهمیدم منو شوهرم هردو ادمای خوبی هستیم وباید قدر زندگیمونو بدونیم.هیچ کس به اندازه خود آدم کاملا زندگی وطرف مقابل و مشکلاتشو نمی شناسه.هیچ کس بهتر از خود ادم نمیتونه درست ترین تصمیمو بگیره.بازم از همه حرفاتون ممنونم.واقعا فکر نمیکردم هنوز هم اینقدر آدم مثبت توی دنیا باشند که وقت مشکل به داد آدم برسن.واقعا ازهمتون بینهایت ممنونم

  13. 4 کاربر از پست مفید mehrban تشکرکرده اند .

    mehrban (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)

  14. #19
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 92 [ 23:55]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    2,086
    امتیاز
    11,615
    سطح
    70
    Points: 11,615, Level: 70
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    12,283

    تشکرشده 12,257 در 2,217 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا شوهرم خودارضایی میکند؟

    با سلام،

    این تاپیک هم خدا رو شکر به نتیجه رسید.

    برای شما آرزوی خوشبختی و سلامتی می کنیم.

    شاد باشید.

  15. 4 کاربر از پست مفید hamed65 تشکرکرده اند .

    hamed65 (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)

  16. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 03 شهریور 92 [ 11:06]
    تاریخ عضویت
    1392-6-03
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    4
    سطح
    1
    Points: 4, Level: 1
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 46
    Overall activity: 0%
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام تو رو خدا کمکم کنید
    شوهرم استرس زیادی داره
    در رابطه با من سرده
    قرصهای ضد استرس مصرف میکنه
    از داروهای افزایش میل جنسی هم استفاده میکنه ولی تاثیری نداره
    تازگیها فهمیدم که با کاندوم پر از اب خود ارضایی میکنه
    وقتی عصبانی شدم و علتشو پرسیدم گفت که دکتر گفته واسه کم شدن استرس اینکار رو بکنم
    ایا واقعا دکتر این مورد رو تجویز کرده یا از روی ترس و خجالت به من گفته
    با این مشکلم چه کنم خیلی ناراحتم تو رو خدا کمکم کنید


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 اردیبهشت 96, 00:33
  2. درخواست راهنمایی در خصوصی شدت بالای حساسیت بین فردیی (راه حل پرسشنامه کمالگرایی هیل)
    توسط آقای ام در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 خرداد 95, 19:05
  3. برای گرفتم تصمیم نهایی برای جدایی دور شدن کوتاه مدت مفید است یا مضر؟
    توسط فرخ رو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 خرداد 93, 22:39
  4. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.