به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Threaded View

  1. #8
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 آذر 96 [ 10:48]
    تاریخ عضویت
    1389-5-14
    نوشته ها
    376
    امتیاز
    8,441
    سطح
    61
    Points: 8,441, Level: 61
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,178

    تشکرشده 1,175 در 313 پست

    Rep Power
    53
    Array

    RE: فراموش کردن گذشته و وسواس فکری

    به نظره من، از هیچ خاطره ای نباید فرار کرد!

    سعی کن ازش عبرت بگیری! این خاطرات خیلی گران بها هستن، تجربه ی تو هستن، با ارزش ترین سرمایه زندگیت که همون عمرت هست رو دادی و اینا رو بدست آوردی، حالا بدون هیچ استفاده یی می خوای بندازی دور؟؟؟؟؟؟؟

    - اول از همه که خودت رو خیلی دوست داشت باش و اصلاً خودت رو سرزنش نکن! بدون که یه چیزایی رو نمی دونستی که این اتفاقات برات افتاده، هیچ کس هم به خاطره ندونستن، فرده دیگه ای رو سرزنش نمی کنه!

    - این رو بدون که هر اتفاقی برای ما میوفته، برا اینه که یه چیزی رو یاد بگیریم و اگه اون درسی رو که باید یاد بگیری رو این جا یاد نگیری، یه موقعیت دیگه پیش می یاد که یاد بگیری و این سلسه همچنان ادامه داره تا تو درست رو یاد بگیری و وقتی اون رو فول شدی، اون وقت که زندگی می ره سراغ آموزش درس بعدی!

    - به این فکر کن که اون وقت ها چه خصوصیاتی نداشتی که باعث شد نتونی تو اون شرایط دوام بیاری و اون اتفاقات برات بیوفته! یا این که تو چه قسمت هایی ضعیف هستی و باید تقویت بشه! این جوری دیگه از اون موقعیت نمی ترسی، چرا که فهمیدی عیب کار کجا بوده و برطرفش کردی و می دونی اگه دوباره تو اون موقعیت گیر کنی، سربلند بیرون می یای!

    - سعی کن ازش درس بگیری و خودت رو بزرگ کنی، این جوری دیگه اون خاطرات تلخ نمی شه! بلکه به عنوان یه پله به سوی بزرگ شدن بهش نگاه می شه! به عنوان یه برگه برنده تو آستینت نگه می داری و یه جای مناسب رو می کنی!

    این درس ها رو زندگی به همه یاد می ده، ولی شرایط و موقعیت و زمانش متفاوته!

    پس نترس و فرار نکن! باهاش رو برو شو!

    تو قبلاً موفق شدی و خودت رو نجات دادی، فقط ترسش مونده دوسته من!

  2. کاربر روبرو از پست مفید ایوب تشکرکرده است .

    ایوب (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اختاپوس وسواس فکری- عملی (اختلال وسواس اجباری)
    توسط مدیرهمدردی در انجمن وسواس
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 26 فروردین 95, 08:31
  2. وسواس من به قد و ظاهر همسرم (2)
    توسط جوادیان در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 64
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 آذر 94, 02:31
  3. وسواس ظاهری دارم ، زندگیم داره تباه میشه
    توسط omidsss در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 10 دی 93, 21:36
  4. وسواس فکری دارم
    توسط Milad1 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 مرداد 92, 11:08
  5. وسواس روانیم کرده
    توسط اسناء در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 13 خرداد 92, 17:29

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.