منم از این جریان ناراحت شدم ولی همین که خودت سالمی شکر
سعی کن دوباره خودت رو تقویت کنی و زمان برای بچه دار شدن مجدد داری نسبت به دختر شوهرت هم حساس نشو بهر حال اون دختر معصوم هم نیاز به پدر و حمایت پدرش داره . و خدا رو شکر کن که شوهرت فردی معقول و منطقیه
موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)