سلام دوست عزيز
بايد چند نكته رو برات روشن كنم
1- ايشون سن خيلي زيادي دارند و مطمئنا در موارد خيلي زيادي باهم دچار تفاوت سليقه و تناقض مي شويد كه بعدها صد در صد بيشتر نمايان مي شه به خاطر اينكه الان احساسي برخورد مي كنيد
2-چرا با اينكه به اين سن رسيدند تا حالا ازدواج نكردند ؟ حتما دلايل خاص و محكمي وجود داره كه ممكنه شما از چند تاي ان با خبر باشيد
3- شما در لحظه اي با ايشون برخورد داشتيد كه از نظر روحي بهم ريخته بوديد و همين باعث شده تا شما از ايشان خوشتان بيايد و بهش اعتماد كنيد و تكيه كنيد . بايد بدونيد كه زمان اشنايي شما از نظر روحي زمان مناسبي نبوده و همين مسئله روي تصميمات شما خيلي تاثير گذاشته كه شايد متوجه تاثيرات ان نيستيد
4- همانطور كه معرف شما هم گفته مشخص مي شود كه ايشون اين اقا رو تاييد نمي كند چرا كه اگر خواهرش بودي اين اجازه را نمي داد و فكر مي كنم همين دليل قاطعي براي احساس زنگ خطر باشه . مطمئنا ايشون چيزهايي مي دونند كه شما نمي دونيد به همين دليل هم گفته اند كه به هم نمي خوريد و با هم خيلي فرق داريد . ايشون به طور غير مستقيم به شما گفته اند كه جواب نه مي باشد و مورد تاييد نمي باشد وگفته است كه نمي داند در اين مدت چه كارهايي مي كرده است اين خود دليلي بر منفي بودن جواب مي باشد . شايد نمي خواهد بيشتر از اين مسئله را باز كند و در بسته بودن ان بسنده كرده است
بيشتر دقت كنيد و برسي هاي لازم را انجام دهيد جواب را به عقب موكول كنيد و سنجيده تر رفتار كنيد








علاقه مندی ها (Bookmarks)