با تشكر از همه شما خوبان حرفهاي شما باعث دلگرمي بود بعد از مطالعه نظرات شما سعي كردم كمي محتاطانه رفتار كنم و اصلا خودم را دخالت ندهم اما هنوز احساس مي كنم همسرم مشكلش حل نشده و حرفهاي من هم هيچ تاثيري نداره راهنمايي بيشتر شما عزيزان كمك زيادي به من خواهد كرد![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)