صبور باش.زمان میبره.با گذشت زمان همسرتون هم متوجه گذشت های شما میشه.البته نگفتن دلخوری ها هم از طرف شما خیلی خوب نیست.
تشکرشده 24 در 13 پست
صبور باش.زمان میبره.با گذشت زمان همسرتون هم متوجه گذشت های شما میشه.البته نگفتن دلخوری ها هم از طرف شما خیلی خوب نیست.
nima86 (سه شنبه 05 اردیبهشت 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)