RE: عشقم را مي خواهم نجات بدهم
لزوم عمر طولاني دليل بر زندگي بهتر نيست ولي يه مورد را مي دونم كه بچه نيستم كه بگم يه روزه آدم عاشق و يه روزه فارق مي شه يا اينكه از اين موارد نبوده كه اين اولين بارم باشه چنين چيزي ببينم و اينكه بعضي وقتها آدمها بخاطر تفاهم نظري كه دارند بهم علاقه مند مي شوند خودم هم مي دونم كه فراموش كردن خيلي راحته چون تجربه داشتم ولي مهم اينه كه من مي خوام بمونم نه اينكه ول كنم با پاك كردن صورت مسئله و ديد بدبينانه همه چيز را رها كنم دلم مي خواد مشكل را به طريق منطقي حلش كنم شايد صبر بهترين چيز براي فهميدن باشه من الان شغل خوبي دارم با درآمد خوب نيازي به كسي ندارم ولي همه چيز نياز مادي يا جنسي نيست كه آدم بخواد راحت فراموش كنه بعضي وقتها داشتن يه همدل يا يه همفكر كه بتونه توي شرايطي كه نياز به همفكري و هم دردي داري گوشي شنوا باشه واسه ات و هميشه پيدا نمي شه توي عمري كه خدا بهمون داده افرادي كه باهاشون هم راي و همفكر باشي از قديم هم گفتن كه همنشين تو از تو به بايد تا تو را عقل و دين بيافزايد و اين شخص كه من ديدم همينطور بوده و اينكه گفتي از روي قيافه آدمها نمي شه فهميد دروغ مي گن يا نه راست مي گي اما اين كه فكر كنيم همه دارن بهمون دروغ مي گن باعث مي شه كه هميشه دروغ بشنويم خوب حالا راه حل خواستم كه بدونم چطور مي تونم همه اين موارد را بفهمم اينكه دروغ گفته يا راست
او مـانده و قلب آهنـــی تان مردم!
یا می نگـرد به دشمنی تان مردم!
این پاسخ لطف یک درخت است؟تبر؟
لعنت به نمکدان شکنی تان ! مردم!
علاقه مندی ها (Bookmarks)