به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 27

Threaded View

  1. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 17 اردیبهشت 88 [ 11:11]
    تاریخ عضویت
    1387-2-23
    نوشته ها
    363
    امتیاز
    5,286
    سطح
    46
    Points: 5,286, Level: 46
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    209

    تشکرشده 211 در 131 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چقدر به او اطمینان کنم؟

    سلام عزيزم
    مي دوني با چيزي كه من دارم از حرفات درك مي كنم تو هنوز نتونستي موضوع رو براي خودت درست حل كني
    از اسمي هم كه واسه تاپيكت گذاشتي مشخص مي شه
    يعني دقيقا نمي دوني چي مي خواي
    من تمام حرفاي دوستان رو قبول دارم بذار مواردي رو برات بگم:
    1-موضوع اختلاف سن كه واقعا زياده ولي قابل چشم پوشي در صورتي كه حرفاي دوستمون سيب درباره اين آقا صحت داشته باشه
    2-رابطه سابق اين آقا با دو تا زن كه البته هيچ تضميني هم نيست كه تكرار نشه من كار ندارم اين آقا در چه شرايطي هست يا به چه دليل اين كار رو كردن ولي شخصا بيش از هر چيز به اين مورد اهميت مي دم و همين يه مورد مي تونه سبب رد صلاحيت طرف مقابل باشه
    3-عدم شناخت كافي تو از اين آقا نمي دوني كجا و چطور زندگي مي كنه اصلا شايد همه اون چيزايي كه تو با چشمت ديدي همش يه بازي ماهرانه باشه!به نظرم شناخت تو از اين آقا خيلي ناچيزه و اصلا نمي توني به اين ميزان شناخت اطمينان كني
    4-تصميم در مورد محل زندگيت.نمي دونم تو چرا دور از خونواده ات در دبي هستي و نمي دونم اون آقا چه تصميمي براي محل زندگيشون دارن و اينكه مي توني با اون آقا مثلا در آمريكا بموني يا نه؟
    مي ذاري يه مثال برات بزنم:
    من يه دوست داشتم كه واقعا از همه نظر كامل بود هم خونواده خيلي خوبي داشت و هم خودش خيلي زيبا و مهربون و خلاصه بي نظير بود ما با هم به يه كلاس زبان مي رفتيم مربي زبانمون يه آقا ي به قول تو جنتلمن بود اون زمان ما 16 سالمون بود و حدود يك سال و نيم تمام ترمهامون با اون آقا كلاس داشتيم.اون اقا در اون زمان حدود 40 سالش بود.يه مرد كامل كه خيلي ها مي شناختنش.هم خودش و هم خونواده اش رو.سالها در انگليس زندگي كرده بود و ديدگاه هاش خيلي روشنفكرانه و گاهي زيبا بود.اگه راستش رو بخواي با توجه به سنش نسبتا زيبا هم بود.
    ترم اخر متوجه رفتارهاي دوستم شدم تا اينكه خودش گفت به اين آقا علاقه پيدا كرده!تعجب كردم و بهش خنديدم ورد زبونش حرف از اين استادمون بود .انگار اون آقا هم متوجه شده بود و يه روز بعد از كلاس از دوستم خواست بمونه.دوستم گفت يه سري حرفاي معمولي زده و ديگه هم هيچي.خلاصه يه علاقه نادرست شكل گرفته بود.البته دوستم به خاطر شرايط خونواده اش خيلي محتاط عمل مي كرد.ترممون تموم شد گاهي به اصرار دوستم هنوز توي كلاسهاي اون آقا شركت مي كرديم و ديگه وقتي در گير كنكور و...شديم اين موضوع هم كمتر شد تا اينكه ديگه كاملا تموم شد.6 سال پيش دوستم ازدواج كرد با يه آقايي كه به نظرم كاملا مناسب هم هستن.حدود سه سال پيش دوستم گفت برحسب اتفاق اون استادمون رو ديده جلو رفته و بهش سلام كرده و يه سري احوالپرسي گفت باورم نمي شه كه اون حتي منو يادش هم نبوده و اين موضوع كاملا از رفتارش معلوم مي شده!
    حالا تصميم با خودت!
    اين مورد شايد خيلي با مورد تو مشابهت نداشته باشه ولي يه تلنگر به افكارت هست
    خانم گلم منطقي فكر كن و بعد تصميم بگير
    حتي اگه اين آقا با فاكتور هاي ذهني تو هماهنگه بايد شناخت كاملتري نسبت به زندگيش داشته باشي اگه امكانش رو داري با خونواده ات يه سفر برين و كاملا در موردش تحقيق كنين
    ازت مي خوام بيشتر دقت كني

  2. 3 کاربر از پست مفید گلپر تشکرکرده اند .

    گلپر (شنبه 16 شهریور 87)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:58 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.