این تاپیک که اشکال نداره بعد 2 سال بیاد بالا؟
منم چند روز پیش حالم خوب نبود .تمام درسام و کنفرانسم مونده بود .چشمام هم درد گرفته بود اصلا نمیتونستم به صفحه مانیتور نگاه کنم ( انقدر که نتونستم بیام همدردی)
بعد شروع کردم با چشمم حرف زدن که ببین من باید کارم رو انجام بدم آروم باش قول میدم کمتر ازت کار بکشم .خداییش اونموقع جواب داد.
ولی نتونستم به قولم عمل کنم.![]()








)
پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)