من و همسرم عاشق همیم
چون واسه به دست اوردن همدیگه 10 سال سختی کشیدیم و به پای هم نشستیم
نیاز های همو می دونیم و واسه براوردنش تلاش میکنیم
وقتی کاری واسه همدیگه انجام میدیم 1 ساعت از هم تشکر میکنیم
وقتی کسی کوچکترین بی احترامی به یکیمون کنه اون یکی تا خونشو نریزه ول کن نیس(مخصوصا من که در مورد این قضیه قاطی دارم)
همیشه به همدیگه احترام میزاریم. چه وقتی که تنهاییم چه وقتی که تو جمع باشیم
تو زندگی فقط و فقط خودمون واسه همدیگه مهمیم اگه هم عالم و ادم از ما بدشون بیاد اصلا مهم نیس چون ما همو داریم
با خنده هم شادیم و با گریه اون یکی گریه میکنیم
وقتی یکیمون ناراحته اون یکی تا اونو نخندونه ول کن نیس
و از همه مهتر اینکه واسه همدیگه میمیریم
عاشقتم جوجو

















پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)