سلام
مساله آرامش رسيدن ربطي به سن و سال نداره و با يه انتخاب درست و مطابق با معيارها مي توني با همسر مورد علاقه خودت به آرامش برسي ، اين اختلاف سني بسيار چشمگير هست و نميشه ازش چشم پوشي كرد شما مي تونيد با پزشكان متخصص و حتي روانشناسان خبره نيز در اين مورد صحبت كنيد تا حقايقي رو براي شما بازگو كنند اونوقت بهتر مي تونيد تصميم بگيريد هر چند متاسفانه احساسات خانمها اينقدر زياد هست كه بيشتر اوقات بر عقلشون چيره ميشه و تصميم اشتباه رو مي گيرن و بعد از اينكه تو حچل بيوفتند دوباره دست و پا مي زنند اما بازم خوبه خانمها دائم در تلاش هستند اول در تلاش براي به دست آوردن كسي كه به نظرشون هموني هست كه مي خوان و سپس در تلاش براي رهايي از كسي كه فكر مي كنند اوني نبوده كه مي خواستند !!!!