خانم bluesky،
نوشته اصلی توسط نازنین 1
نوشته اصلی توسط فرشته مهربان
فکر می کنم عدد 2 مربوط به گروه کاربری می شود.
یعنی بعد از پایان شارژ، این عضو به گروه کاربری 2 انتقال پیدا می کند.
تشکرشده 12,257 در 2,217 پست
خانم bluesky،
نوشته اصلی توسط نازنین 1
نوشته اصلی توسط فرشته مهربان
فکر می کنم عدد 2 مربوط به گروه کاربری می شود.
یعنی بعد از پایان شارژ، این عضو به گروه کاربری 2 انتقال پیدا می کند.
hamed65 (دوشنبه 18 اردیبهشت 91)
تشکرشده 4,928 در 1,071 پست
یعنی بعضی اعضا گروه کاربریشون 2 و بعضی 15 است؟
خوب فرق این دو گروه کاربری چیست؟
هستی (شنبه 09 اردیبهشت 91)
تشکرشده 4,874 در 1,141 پست
چرا تو قسمت پروفایل کاربری هنوز اهداف 1389 ثبت هست نمی توان آپدیت کرد؟
گلنوش67 (دوشنبه 04 اردیبهشت 91)
تشکرشده 4,006 در 737 پست
این سوال واسه منم پیش اومده. چرا با هم فرق دارند؟؟نوشته اصلی توسط blue sky
و یه سوال دیگه: چرا ستاره ای بعضی ها زرد و ستاره های برخی هم آبیبیه؟
البته ببخشیدها .قصد دخالت در حوزه مدیریتی نداریم ولی کنجکاویه دیگه:D
پاییزان (شنبه 09 اردیبهشت 91)
تشکرشده 12,257 در 2,217 پست
سلام،
اگر اشتباه نکنم قبلاً اینطوری بود که کسانی که شارژ داشتند ستاره های آبی داشتند، اونهایی که شارژ نداشتند ستاره هایشون طلایی بود. :)
ولی الآن ظاهراً به هم ریخته
مدیر همدردی گفته بود:
اینطور که من متوجه شدم، گروه 2 گروه کاربران معمولی است. گروه 15 ظاهراً یک گروه جدید هست و مربوط می شود به برنامه ضد اسپم سایت. در اصل فرقی بین این دو نیست و مربوط به مسائل فنی سایت می شود و به نظرم دلیلی هم ندارد روی پروفایل افراد نشان داده بشود.گروه 15 ، گروهی هست که سیستم اتوماتیک کاربران تازه وارد را بعد از 3 پست در آن وارد می کند تا در برابر سیستم ضد اسپم تالار ایمن گردند.
گروه 2 هم گروه ثبت نام کننده پیشفرض تالار هست.
البته مدیر همدردی اگر فرصت داشته باشند به این تاپیک سر بزنند، جواب هر دو سوال رو بهتر و دقیق تر می توانند بدهند.
hamed65 (شنبه 09 اردیبهشت 91)
تشکرشده 1,175 در 313 پست
با سلام و احترام
چند روز پیش، یه پست ارسال کردم، بعدش متوجه شدم اشتباه فرستادم، ویرایش پیشرفته رو زدم، بعدش تیک حذف ارسال رو زدم و دکمه ی روبروش که یادم نیست چی بود رو زدم، اما ارسالم حذف نشد!
چرا؟![]()
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام
به زودی حق عضویت تمام شود برای همیشه از تالار می روم چند سا ل در تالار با فوق ا لعاده شبانه رو ز خیلی زحمت کشیدم زحمت من در تالار بی فایده بود زحمت چندسا ل ارزش نداشت یک نفر جای من به تالار بیاید در تالار زحمت بکشدتمام حرف برای مدیران تالار و مدیر همدردی دارم فردا اعلام می کنم مدیران تالار واقعا متاسفم مدیرهمدردی واقعا برای ایشان متاسفم باید مدیر جدید تالار انتخاب شود مدیران تالار نظم تالار خراب کردند مدیران تالار تجربه دانش ندارد پتایسل مدیر شدن تالار ندارد مدیر تالار شدند مدیران تالار باشد تالار پیشرفت نمی کند ممنون
![]()
محمدابراهیمی (دوشنبه 18 اردیبهشت 91)
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
چی شده محمد جان ؟!
چرا اینقدر عصبانی هستی ؟
محمد حرفت را باید درست بزنی .
تو فقط داری خشم رو نشون می دهی اما علت خشم مشخص نیست .
چه بی نظمی دیدی ؟
چه عدم مدیریتی ؟
اساسا از نگاه تو وظائف یک تالار مجازی چیست ؟
مدیریت چه تعریفی دارد ؟
نظم و بی نظمی از نگاه تو چیست ؟
می توانی نظراتت رو به عنوان پیشنهاد مطرح کنی .نقاط ضعف و نقاط قوت را در کنار هم بیان کنی این می شود روش نقد درست .
تو باید از تاثیرگزاری صحبت و نظراتت در گفتگو ی سالم به جواب برسی و جواب بگیری . این روش خشم نشان دادن و عصبانیت و دلخوری که روش درست نیست و خودت هم می دانی . چرا که بارها تکرار شده . نتیجه اش برات چی بوده ؟ تکرار .
من به شخصه منتظر شنیدن نظرات باز و روشن و شفاف تو هستم آن هم در یک فضای دوستانه ی .
ani (دوشنبه 18 اردیبهشت 91)
تشکرشده 12,257 در 2,217 پست
سلام،نوشته اصلی توسط ایوب
اگر اشتباه نکنم گزینه ی حذف برای کاربران قابل رویت هست، ولی کاربران اجازه ی حذف ارسال رو ندارند.
من هم قدیم این کار رو امتحان کرده بودم و نشده بود.
کاربراً تا 20 دقیقه فقط امکان ویرایش دارند و نه حذف.
hamed65 (دوشنبه 18 اردیبهشت 91)
تشکرشده 4,006 در 737 پست
سلام این مشکل رو من هم داشتم که ارسالم حذف نشد البته قبل از بیست دقیقه بود .ولینوشته اصلی توسط hamed65
چند روز پیش پست یکی از بچه ها (مدیر نبود) دیدم و خودم هم زیر پستش تشکر زدم و چند
دقیقه بعد ارسالش حذف شده بود .مطمئنم مدیران حذف نکرده بودند چون هیچ موردی نداشت.
پاییزان (دوشنبه 18 اردیبهشت 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)