گرد آفرید جان ، شما زیاد دارین سخت می گیرین من فکر نمی کنم ایجاد یه تاپیک توی این تالار ارزش این رو داشته باشه که بخواهیم اینجوری به جون هم می افتیم می شه به من بگین چه حوری می شه این تاپیک رو حذف کرد تا این هم بحث و جدل تموم بشه
این رو هم می دونم که توی زندگی باید به موضوعات قشنگ فکر کرد شاید مرگ از نظر ما واژه قشنگی نباشه اما واقعا دیدگاه زشتی هم نیست که بخواهیم دور اون رو خط بکشیم و نخواییم به اون فکر کنیم
به هر حال گرد آفرید جان من از شما معذرت می خوام و از شما حلالیت می خوام چون نمی دونم تا فردا زنده می مونم یا نه منظور بدی نداشتم من هم مثل شما خیلی رک هستم .
راستی دوستان واسم دعا کنین فردا امتحاناتم شروع می شه اولین امتحانم زبان تخصصیه همون که استادش رو تا اونجایی که تونستم اذیت کردم می ترسم نفرین استاد منو بگیره و این درس رو بیفتم یا از سر لجبازی هم که شده منو با 75/9 بندازه
خیلی واسم دعا کنین.








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)