به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 27
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 03 آذر 87 [ 18:19]
    تاریخ عضویت
    1387-2-30
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    3,748
    سطح
    38
    Points: 3,748, Level: 38
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 52
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 4 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چقدر به او اطمینان کنم؟

    سلام
    معمولا اختلاف سنی تا 10 سال زیاد حساب نمیشه .
    اینم بدونید تمایلات جنسی یک مرد 40 ساله تقریبا با یک دختر 20 ساله برابره ( اما زنان در سنین 34 تا 38 سالگی نیازهای جنسی شون بشدت افزایش پیدا میکنه و حتی از مردا بیشتر میشه و این به علت تغییرات هورمونی اوناست ) .
    اختلاف سن زیاد در سنین کمتر دردسر بیشتری داره مثلا یک دختر 20 ساله با یک مرد 35 ساله مشکل بیشتری داره تا یک دختر 25 ساله با یک مرد 40 ساله . ( با تجربه تر و رفتارش پخته تر میشه )
    اتفاقا اختلاف سن زیاد میتونه اتفاقا خیلی لذتبخش باشه اگه حالات زیر رو نداشته باشه :
    - مرد احساسات خودش رو بیان کنه
    - مرد رفتارپدر گونه نداشته باشه ( همیشه میخواد شما رو راهنمائی کنه )
    - مرد تحمل داشته باشه ( چون قبل از شما اون راهی رو رفته که تازه شما الان شروع کردید )
    - مرد در امور مالی خیلی از شما بهتر نباشه ( چون فکر میکنه که همیشه اون باید تصمیم بگیره )
    - مرد سلطه طلب نباشه ( از شما تجربه بیشتری داره و میخواد این رو به شما ثابت کنه )
    - بزارید هر طرف طبق سن خودش سرگرمی داشته باشه ( علایق خود رو بخاطر کم کردن این اختلاف سن تغییر ندید )
    و شما هم از او بت نسازید ( چون اونو خیلی با تجربه تر میبینید
    اون رو وادار نکنید در حق شما پدری کنه

    به بچه دار شدن هم فکر کن.

  2. کاربر روبرو از پست مفید سیب تشکرکرده است .

    سیب (یکشنبه 19 خرداد 87)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 31 فروردین 89 [ 11:13]
    تاریخ عضویت
    1386-10-07
    نوشته ها
    38
    امتیاز
    4,109
    سطح
    40
    Points: 4,109, Level: 40
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 14 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چقدر به او اطمینان کنم؟

    میدونم چی میگید اما شاید شما ندونید من چی میگم. من مدت هاست به ایشون فکر کردم و همونطور که گفتم دوسش دارم اما هرچی به اومدنش نزدیک میشه دلهرم بیشتر میشه.شما حق دارین اگه اون تمام شرایط الن رو داشت منهای سن زیادش بدون تردید قبول میکردم اما من الان حتی با خانوادم نمیتونم راجبش صحبت کنم.از جهتی هم میترسم از دستش بدم.از لحاظ شیکی و تحصیلات همونیه که من میخوام و اگه آقا عرفان مسخره نمیکنن یه جنتلمنه با توضیحاتی که شما دادید نمی دونم چی کار کنم.دختر خالم میگه شاید این شیکی و کلاسش فقط ظاهریه و تو از خود واقعیش بی خبری میذاری میزی پیشش و اون وقت میشناسیش که میبینی دیره یا وقتی که دیگه کار از کار گذشته و شاید بری ببینی که اصلا زن و بچه داره.
    امشب بهم زنگ زد و بر عکس همیشه باهاش سرد بودم و وقتی علت رو پرسید گفتم من مثل همیشم تو خودت مشکل داری .بیچاره جا خورد الان دلم بهش میسوزه و خیلی رفتارم بچگونه بود(من رفتارم و چهرم خیلی کمتر از خودمو نشون میده لوس و بچگونه اما اون کاملا جدیه)بهش گفتم تابستون نمیشه عقد کنیم چون من هنوز نمیشناسمت.اگه واقعا منو میخوای منتظر بمون.

  4. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 11 آذر 87 [ 18:50]
    تاریخ عضویت
    1386-11-30
    نوشته ها
    77
    امتیاز
    4,645
    سطح
    43
    Points: 4,645, Level: 43
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 105
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    55

    تشکرشده 61 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چقدر به او اطمینان کنم؟

    سلام
    چرا با خانواده نمی تونید در میان بگذارید؟
    حتما اون آقا مشکلی دارندکه می دونید خانواده ی شما اون آقا رو با اون شرایط نخواهند پذیرفت.آخرش چی ؟می خوایید مخفیانه ازدواج کنید یا آنها را در مقابل عمل انجام شده قرار بدهید؟ خانواده ی محترم شما حتما باید در جریان قرار بگیرند!
    لطفا بیگدار به آب نزنید.
    به مساله ی اختلاف سنی خوب توجه کنید.
    شما شناخت کافی ازشون ندارید .
    خودتون میگید که نمی دونیدحتی زن و بچه داره یا نه.
    تا چیزی عینا براتون ثابت نشده به حرفهاش اعتماد نکنید.باید خوب در موردش تحقیق کنید .

  5. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 20 اسفند 87 [ 19:01]
    تاریخ عضویت
    1387-1-27
    نوشته ها
    66
    امتیاز
    4,255
    سطح
    41
    Points: 4,255, Level: 41
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    32

    تشکرشده 32 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چقدر به او اطمینان کنم؟

    سلام.
    بعضي وقتا آدما توي زندگيشون به يکسري آدمهاي ديگه برخورد ميکنن که ديگه توي زندگيشون نميتونن يکي مثله اونو پيدا کنن . توي يک آدم 40 ساله دنيا ديده چيزايي رو ميتوني ببيني که شايد هيچ وقت ديگه توي يه پسر 25 ساله يا 30 ساله نتوني ببيني . اينم درسته که اون شايد شادابيه تورو نداشته باشه اما آرامشو به زندگيت مياره. ببين تو زندگيت دنباله چي هستي. ببين اين آدم چقدر ميتونه پا به پايه تو بياد و تو چقدر ميتوني بخاطرش به جلو بياي . من خودم اگر يک روز همچين آدمي سر راهم قرار ميگرفت چون طالبه آرامش و امنيت هستم با در نظر گرفتن جوانب حتما" قبول ميکردم.اما اگر تو دنباله هيجان و تنوع هستي و دوست داري يه زندگيه شلوغ داشته باشي اونوقته که دچاره مشکل ميشي چون اون تا يه حدي ميتونه پا به پايه تو بياد.راجبه چند بار سکسي هم که داشته اين روزا توي ايرانه خودمون که يه کشور اسلاميه ميتونم به صراحت بگم 80٪ آقايون قبل از ازدواج بيشتر از اين چيزا اين حسو تجربه کردن چه برسه به آقايي توي اين سن که توي يه کشور غير اسلامي با روابط آزاد زندگي ميکنه.

  6. کاربر روبرو از پست مفید نگين تشکرکرده است .

    نگين (شنبه 16 شهریور 87)

  7. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 بهمن 90 [ 13:33]
    تاریخ عضویت
    1386-12-05
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    4,704
    سطح
    43
    Points: 4,704, Level: 43
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 46
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    39

    تشکرشده 41 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چقدر به او اطمینان کنم؟

    من اگه جای شما بودم به هیچ عنوان با یکی مثل این آقا ازدواج کنم کسی که شخصیت خودش رو زیر پا گذاشته کسی که اینقدر واسه خودش ارزش قایل نبوده و با دو تا خانوم رابطه جنسی برقرار کرده یعنی شهوت و هوس بر اون تونسته غلبه کنه از کجا مطمئنی که با تو هم این کارو نکنه سنی که اون الان داره جای پدربزرگته

    اصلا از کجا مطمئنی که اون قبلا ازدواج نکرده و حالا بهت دروغ نمی گه

    اصلا مگه تو چه ایرادی داری که می خوای با همچین مردی زندگی کنی
    اون اگه مرد رویایی بود تا الان ازدواج کرده بود.

    به هر حال موفق باشی
    یا علی

  8. #16
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 09 مهر 89 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1386-11-13
    نوشته ها
    952
    امتیاز
    20,283
    سطح
    89
    Points: 20,283, Level: 89
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,946

    تشکرشده 1,965 در 675 پست

    Rep Power
    114
    Array

    RE: چقدر به او اطمینان کنم؟

    سلام
    مساله آرامش رسيدن ربطي به سن و سال نداره و با يه انتخاب درست و مطابق با معيارها مي توني با همسر مورد علاقه خودت به آرامش برسي ، اين اختلاف سني بسيار چشمگير هست و نميشه ازش چشم پوشي كرد شما مي تونيد با پزشكان متخصص و حتي روانشناسان خبره نيز در اين مورد صحبت كنيد تا حقايقي رو براي شما بازگو كنند اونوقت بهتر مي تونيد تصميم بگيريد هر چند متاسفانه احساسات خانمها اينقدر زياد هست كه بيشتر اوقات بر عقلشون چيره ميشه و تصميم اشتباه رو مي گيرن و بعد از اينكه تو حچل بيوفتند دوباره دست و پا مي زنند اما بازم خوبه خانمها دائم در تلاش هستند اول در تلاش براي به دست آوردن كسي كه به نظرشون هموني هست كه مي خوان و سپس در تلاش براي رهايي از كسي كه فكر مي كنند اوني نبوده كه مي خواستند !!!!
    http://i29.tinypic.com/mtnivn.gif
    [size=large]موفق و پيروز باشيد[/size]

  9. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 31 فروردین 89 [ 11:13]
    تاریخ عضویت
    1386-10-07
    نوشته ها
    38
    امتیاز
    4,109
    سطح
    40
    Points: 4,109, Level: 40
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 14 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چقدر به او اطمینان کنم؟

    مرسی
    من این یه روز رو خیلی فکر کردم و هنوز نتیجه ی قطعی نگرفتم اما تلفن ها شم جواب ندادم.ولی براش ناراحتم میترسم واقعا دوسم داشته باشه و اینطوری اذیت شه.تو تمام برنامه های آیندش منو در نظر میگرفت یه جورایی مطمئن بود که من مال اونم

  10. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 31 فروردین 89 [ 11:13]
    تاریخ عضویت
    1386-10-07
    نوشته ها
    38
    امتیاز
    4,109
    سطح
    40
    Points: 4,109, Level: 40
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 14 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چقدر به او اطمینان کنم؟

    کسی که منو به اون معرفی کرد شوهر دوستم بود اما برای ازدواج ما رو معرفی نکرد همینطوری.و دوستم میگه " اصلا به من مربوط نمیشه و من ایشونو نیشناسم خودت تصمیم بگیر " و شوهرش هم میگه:من از پیشنهاد اون تعجب کردم و نه تو به درد اون میخوری نه اون به درد تو.(من شیطنت های خاص خودم رو دارم و اون رفتاری مردونه) و میگه خودت تصمیم بگیر اما اگه خواهرم بودی این اجازه رو بهت نمیدادم.و وقتی در موردش (اون آقا) ازش اطلاعات خواستم گفت من چه میدونم تو این مدت که اونجاست چی کارا کرده

  11. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 17 اردیبهشت 88 [ 11:11]
    تاریخ عضویت
    1387-2-23
    نوشته ها
    363
    امتیاز
    5,286
    سطح
    46
    Points: 5,286, Level: 46
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    209

    تشکرشده 211 در 131 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چقدر به او اطمینان کنم؟

    سلام عزيزم
    مي دوني با چيزي كه من دارم از حرفات درك مي كنم تو هنوز نتونستي موضوع رو براي خودت درست حل كني
    از اسمي هم كه واسه تاپيكت گذاشتي مشخص مي شه
    يعني دقيقا نمي دوني چي مي خواي
    من تمام حرفاي دوستان رو قبول دارم بذار مواردي رو برات بگم:
    1-موضوع اختلاف سن كه واقعا زياده ولي قابل چشم پوشي در صورتي كه حرفاي دوستمون سيب درباره اين آقا صحت داشته باشه
    2-رابطه سابق اين آقا با دو تا زن كه البته هيچ تضميني هم نيست كه تكرار نشه من كار ندارم اين آقا در چه شرايطي هست يا به چه دليل اين كار رو كردن ولي شخصا بيش از هر چيز به اين مورد اهميت مي دم و همين يه مورد مي تونه سبب رد صلاحيت طرف مقابل باشه
    3-عدم شناخت كافي تو از اين آقا نمي دوني كجا و چطور زندگي مي كنه اصلا شايد همه اون چيزايي كه تو با چشمت ديدي همش يه بازي ماهرانه باشه!به نظرم شناخت تو از اين آقا خيلي ناچيزه و اصلا نمي توني به اين ميزان شناخت اطمينان كني
    4-تصميم در مورد محل زندگيت.نمي دونم تو چرا دور از خونواده ات در دبي هستي و نمي دونم اون آقا چه تصميمي براي محل زندگيشون دارن و اينكه مي توني با اون آقا مثلا در آمريكا بموني يا نه؟
    مي ذاري يه مثال برات بزنم:
    من يه دوست داشتم كه واقعا از همه نظر كامل بود هم خونواده خيلي خوبي داشت و هم خودش خيلي زيبا و مهربون و خلاصه بي نظير بود ما با هم به يه كلاس زبان مي رفتيم مربي زبانمون يه آقا ي به قول تو جنتلمن بود اون زمان ما 16 سالمون بود و حدود يك سال و نيم تمام ترمهامون با اون آقا كلاس داشتيم.اون اقا در اون زمان حدود 40 سالش بود.يه مرد كامل كه خيلي ها مي شناختنش.هم خودش و هم خونواده اش رو.سالها در انگليس زندگي كرده بود و ديدگاه هاش خيلي روشنفكرانه و گاهي زيبا بود.اگه راستش رو بخواي با توجه به سنش نسبتا زيبا هم بود.
    ترم اخر متوجه رفتارهاي دوستم شدم تا اينكه خودش گفت به اين آقا علاقه پيدا كرده!تعجب كردم و بهش خنديدم ورد زبونش حرف از اين استادمون بود .انگار اون آقا هم متوجه شده بود و يه روز بعد از كلاس از دوستم خواست بمونه.دوستم گفت يه سري حرفاي معمولي زده و ديگه هم هيچي.خلاصه يه علاقه نادرست شكل گرفته بود.البته دوستم به خاطر شرايط خونواده اش خيلي محتاط عمل مي كرد.ترممون تموم شد گاهي به اصرار دوستم هنوز توي كلاسهاي اون آقا شركت مي كرديم و ديگه وقتي در گير كنكور و...شديم اين موضوع هم كمتر شد تا اينكه ديگه كاملا تموم شد.6 سال پيش دوستم ازدواج كرد با يه آقايي كه به نظرم كاملا مناسب هم هستن.حدود سه سال پيش دوستم گفت برحسب اتفاق اون استادمون رو ديده جلو رفته و بهش سلام كرده و يه سري احوالپرسي گفت باورم نمي شه كه اون حتي منو يادش هم نبوده و اين موضوع كاملا از رفتارش معلوم مي شده!
    حالا تصميم با خودت!
    اين مورد شايد خيلي با مورد تو مشابهت نداشته باشه ولي يه تلنگر به افكارت هست
    خانم گلم منطقي فكر كن و بعد تصميم بگير
    حتي اگه اين آقا با فاكتور هاي ذهني تو هماهنگه بايد شناخت كاملتري نسبت به زندگيش داشته باشي اگه امكانش رو داري با خونواده ات يه سفر برين و كاملا در موردش تحقيق كنين
    ازت مي خوام بيشتر دقت كني

  12. 3 کاربر از پست مفید گلپر تشکرکرده اند .

    گلپر (شنبه 16 شهریور 87)

  13. #20
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 20 مهر 87 [ 10:04]
    تاریخ عضویت
    1386-11-01
    نوشته ها
    642
    امتیاز
    5,809
    سطح
    49
    Points: 5,809, Level: 49
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 141
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    470

    تشکرشده 496 در 278 پست

    Rep Power
    83
    Array

    RE: چقدر به او اطمینان کنم؟

    سلام دوست عزيز
    بايد چند نكته رو برات روشن كنم
    1- ايشون سن خيلي زيادي دارند و مطمئنا در موارد خيلي زيادي باهم دچار تفاوت سليقه و تناقض مي شويد كه بعدها صد در صد بيشتر نمايان مي شه به خاطر اينكه الان احساسي برخورد مي كنيد
    2-چرا با اينكه به اين سن رسيدند تا حالا ازدواج نكردند ؟ حتما دلايل خاص و محكمي وجود داره كه ممكنه شما از چند تاي ان با خبر باشيد
    3- شما در لحظه اي با ايشون برخورد داشتيد كه از نظر روحي بهم ريخته بوديد و همين باعث شده تا شما از ايشان خوشتان بيايد و بهش اعتماد كنيد و تكيه كنيد . بايد بدونيد كه زمان اشنايي شما از نظر روحي زمان مناسبي نبوده و همين مسئله روي تصميمات شما خيلي تاثير گذاشته كه شايد متوجه تاثيرات ان نيستيد
    4- همانطور كه معرف شما هم گفته مشخص مي شود كه ايشون اين اقا رو تاييد نمي كند چرا كه اگر خواهرش بودي اين اجازه را نمي داد و فكر مي كنم همين دليل قاطعي براي احساس زنگ خطر باشه . مطمئنا ايشون چيزهايي مي دونند كه شما نمي دونيد به همين دليل هم گفته اند كه به هم نمي خوريد و با هم خيلي فرق داريد . ايشون به طور غير مستقيم به شما گفته اند كه جواب نه مي باشد و مورد تاييد نمي باشد وگفته است كه نمي داند در اين مدت چه كارهايي مي كرده است اين خود دليلي بر منفي بودن جواب مي باشد . شايد نمي خواهد بيشتر از اين مسئله را باز كند و در بسته بودن ان بسنده كرده است
    بيشتر دقت كنيد و برسي هاي لازم را انجام دهيد جواب را به عقب موكول كنيد و سنجيده تر رفتار كنيد

  14. 2 کاربر از پست مفید honarmand تشکرکرده اند .

    honarmand (شنبه 16 شهریور 87)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:58 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.