دوست عزیز به نظرم شما پراز احساسات متفاوت هستید بهتره با خودتون مهربونتر باشین واقعیت اینه که احساس می کنید شکست خوردید و تحقیر شدید و لحظه ای دیگه فکر میکنید حتی ارزش نگاه شمارو هم نداشته کاملا از بالا بهش نگاه میکنید مطمئن باشید در صورت ازدواج هم خوشبخت نمی شدید چون شما خیلی با خودتون درگیرید 40 روز فکر کردن برای ازدواج با کسی که سالها می شناسیدش یعنی یه جورایی به زور می خواستید خودتونو راضی کنید و حالا توصیه من به شما خودتونو ببخشین اون دخترو ببخشین و همه چیزو رها کنید یه خدایی هست که مواظب همه هست همه چیزو به اون بسپارین و نقش پترس یا .... رها کنید همه چی رو به بالا سریتون بسپرین
فقط خودتون می تونین حالتونو خوب کنین باید بخواین با خودتون رو راست باشین این قضیه رو از همه جوانبش ببینین و در آخر پذیرا باشین








علاقه مندی ها (Bookmarks)