سلام.
بعضي وقتا آدما توي زندگيشون به يکسري آدمهاي ديگه برخورد ميکنن که ديگه توي زندگيشون نميتونن يکي مثله اونو پيدا کنن . توي يک آدم 40 ساله دنيا ديده چيزايي رو ميتوني ببيني که شايد هيچ وقت ديگه توي يه پسر 25 ساله يا 30 ساله نتوني ببيني . اينم درسته که اون شايد شادابيه تورو نداشته باشه اما آرامشو به زندگيت مياره. ببين تو زندگيت دنباله چي هستي. ببين اين آدم چقدر ميتونه پا به پايه تو بياد و تو چقدر ميتوني بخاطرش به جلو بياي . من خودم اگر يک روز همچين آدمي سر راهم قرار ميگرفت چون طالبه آرامش و امنيت هستم با در نظر گرفتن جوانب حتما" قبول ميکردم.اما اگر تو دنباله هيجان و تنوع هستي و دوست داري يه زندگيه شلوغ داشته باشي اونوقته که دچاره مشکل ميشي چون اون تا يه حدي ميتونه پا به پايه تو بياد.راجبه چند بار سکسي هم که داشته اين روزا توي ايرانه خودمون که يه کشور اسلاميه ميتونم به صراحت بگم 80٪ آقايون قبل از ازدواج بيشتر از اين چيزا اين حسو تجربه کردن چه برسه به آقايي توي اين سن که توي يه کشور غير اسلامي با روابط آزاد زندگي ميکنه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)