آرزو جون ممنونم.
من فقط تعریف هویت رو متوجه شدم.چه جوری یه انسان نمی تونه هویت خودشو پیدا کنه؟؟؟(هویت دینی)اگه بعد از بیست و اندی سال اینجوری زندگی کرده باشه چگونه می تونه خودشو عوض کنه یا هویت خودشو بشناسه؟؟؟
یه مشکل بزرگتر!اگه بخوای به کسی بگی که این مشکلو داره چه جوری باید گفت؟؟؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)