از همتون ممنونم من این چند روزه که نبودم به همراه سیاوش و خانواده به مسافرت رفته بودم و کلی باهم صحبت کردیم از همه چیز و در آخر قرار شد سیاوش با من در اواسط مرداد ازدواج کنیم و برای زندگی به فنلاند بریم البته کمک های پدرم که قرار شده برای آغاز زندگی همه جور مارو ساپورت کنه در تصمیم سیاوش بی اثر نبود البته اونم حق داره دوری از پدرو مادر و زندگی در کشوری که برای اون غریبه است و مردمی که احساس زیادی ندارند سخته اما سیاوشم مشکلات منو درک کرد و همراهم میشه .شاید مورد من حل شده باشه ولی فرهنگمون برای امثال من زندگی رو سخت می کنه انقدر سخت که کسی مجبور باشه برای آرامش داشتند از وطنش بره . سیاوش این گذشت رو به خاطر من کرد اما خیلی ها این گذشت رو نمی کنند و اگر موقعیت من چه از نظر مالی و وجود خانواده مادرم نبود من باید تو ایران میموندن و هر روز به خاطر 30 سانت قد بلند حرف های آزاردهنده می شنیدم. واقعا اگه کسی رو خدا یکم بلند کوتاه چاق لاغر . سیاه سفید و ... آفریده باشه باید برای زندگی دچار مشکل باشه. من اینو توی اروپا اصلا ندیدم . اما ما که ادعای 5000 سال تمدن رو داریم واقعا ...
. برامون دعا کنید تا برای همدیگه بمونیم و تا آخر این مسیرو در کنار هم باشیم شاید چند روزی نباشم و لی تا مرداد ایرانم و هرو ورز به سایت سر میزنم بعد از رفتنم اگر وقت بود حتما یارتون هستم . فعلا بای









علاقه مندی ها (Bookmarks)