اما همونطور که در مطلب " من هنوزم نمی دونم چیکار کنم " گفتم شاید مورد من حل شده باشه ولی فرهنگمون برای امثال من زندگی رو سخت می کنه انقدر سخت که کسی مجبور باشه برای آرامش داشتند از وطنش بره . سیاوش این گذشت رو به خاطر من کرد اما خیلی ها این گذشت رو نمی کنند و اگر موقعیت من چه از نظر مالی و وجود خانواده مادرم نبود من باید تو ایران میموندن و هر روز به خاطر 30 سانت قد بلند حرف های آزاردهنده می شنیدم. واقعا اگر خدا کسی رو کوتاه بلند - چاق لاغر- زشت زیبا - سیاه سفید - بیافرینه باید اینهمه مشکل داشته باشه . من که اینو اصلا تو اروپا ندیدم اما تو ایران مسلمون و 5000 سال تمدن واقعا که ....
. برامون دعا کنید تا برای همدیگه بمونیم و تا آخر این مسیرو در کنار هم باشیم شاید چند روزی نباشم و لی تا مرداد ایرانم و هرو ورز به سایت سر میزنم بعد از رفتنم اگر وقت بود حتما یارتون هستم . فعلا بای









علاقه مندی ها (Bookmarks)