سلام ، eshgh_rmعزيز ميداني ماجرايي كه تو اكنون داري سالها پيش من دچار آن شدم با عجله موضوع را به والدين خود
گفتم پس از مدتي مقاومت آنها تسليم شده برايم خواستگاري رفتند با همسرم سه سال نامزد بوديم بعد ازدواج كرديم
ميداني نتيجه اين كار من چه شد.
درس خود را به سختي تمام كردم دوران سربازي بسيار بدي داشتم همسرم حتي نتوانست ديپلم خود را بگيرد متاسفانه بدليل عدم تجربه و جواني، بچه مان دچار معلوليت شده روزگار به ما بسيار سخت ميگذرد باوجود 12 سال سابقه كار تقريبا
هيچ چيز ندارم .
خواهش ميكنم فكر كن و احساس و هوس خود ر ا كنار بگذار كه در اين زمانه مجالي براي جبران اشتباه وجود ندارد.
موفق باشيد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)