بها جان....عزیزم شما و شوهرتون چند سالتونه؟ چطور با هم اشنا شدین؟
خیلی از حرفایی که در مورد شوهرت گفتی واسه هر زنی ناراحت کننده هست اما یه جیزای خیلی خوبی هم توی حرفات هست
اینکه اذیتت میکنه اما خودش عذر خواهی میکنه و اینکه دوست داره و حاضر به جدایی نیست
شما فعلا جلوگیری رو مد نظر داشته باشین که الان اصلا موقع بچه دار شدن نیست
قرص بخور بهترین راه که ناخواسته برادار نشی و خیالت راحت باشه مرتب بیا تاپیکو چک کن مطمئنا جواب میگیری
عزیزم به جدایی فکر نکن.... زنئگی شما پر از نکات مثبت و چر ارزشه....و همیشه بدون تقصیر از2 طرفه
حتما یه جاهایی هم شما کارایی کردی که عکس العمل شوهرتون این شده










علاقه مندی ها (Bookmarks)