سلام به همه
بچه ها از سیسیلی کسی خبر داره؟ فکر کنم فارغ شده باشه! دختر گلش دنیا اومده؟
برای منم دعا کنید! بازم التماس دعا دارم! اوضاعم قمر در عقرب شده![]()
تشکرشده 4,928 در 1,071 پست
سلام به همه
بچه ها از سیسیلی کسی خبر داره؟ فکر کنم فارغ شده باشه! دختر گلش دنیا اومده؟
برای منم دعا کنید! بازم التماس دعا دارم! اوضاعم قمر در عقرب شده![]()
هستی (چهارشنبه 30 فروردین 91)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام
اقای کیوان محترم شما خیلی شوخ طبح طنز پرداز هستی
اقای کیوان شما 3 سا له مدیر تالار هستی باید تجربه دانش علم داشته باشید که مدیر تالار شدن خوب است
اقای کیوان مدیر تالار برنامه ریزی من بدهم باشه می دهم پتایسل مدیر شدن تالار دارید
مدیر جدید تالار باید در تالار انتخاب شود
شما از تالار رفتنی نیستی تالارهمدردی محکم گرفتید
اقای کیوان در سا ل جدید صندلی داغ تغییر تحول نواوری در مدیریت صندلی داغ بدهیم
مدیر جدید صندلی داغ خانم نازنین 1 است امیدوارم مدیر جدید صندلی داغ خانم نازنین در صندلی داغ موفق باشد
محمدابراهیمی (چهارشنبه 30 فروردین 91)
تشکرشده 2,080 در 437 پست
سلام بلواسکای جاننوشته اصلی توسط blue sky
چرا خانمی چی شده؟
منم دلم میخواد بدونم سیسیلی کجاست اصلا اینجاها پیداش نمیشه
هرچند خودم هم حال روبه راهی ندارم!!!!
بدبختی اینجاست که بعضی حرفها قابل بیان نیست!!!![]()
yasa (پنجشنبه 31 فروردین 91)
تشکرشده 1,826 در 279 پست
سلام بر همه دوستان همدردي ام
چند روزي اصلا وقت نكردم سر بزنم ، الان اومدم ديدم چندتا از دوستان ازم خبر گرفته بودن ، البته كه دلم برا اين فضا تنگ ميشه ، اما ظاهرا تا آخر ايام فاطميه نتونم سر بزنم ...
ممنونم از دوستان عزيز كه به فكر ما بودن ...
به زودي خدمت دوستان عزيز مي رسم
![]()
مهاجر بي نشان (پنجشنبه 31 فروردین 91)
تشکرشده 9,665 در 1,930 پست
بچه ها از جان سخت کسی خبر نداره؟اوضاع و احوالش چطوره؟
ملاحت هم که نیست.
pk1365 کجاست؟
بهار.زندگی (پنجشنبه 31 فروردین 91)
تشکرشده 465 در 113 پست
بچه ها ما که تازه اومدیم زیاد هنوز حرفه ای نشدیم و دوستان رو نمی شناسیم . ولی سایت خوبیه و همه دوستان هم خوبند و من که تازه چند روزه اومدم تحویلمون گرفتن ممنونم از همتون
یسنا (پنجشنبه 31 فروردین 91)
تشکرشده 1,673 در 522 پست
یاسا چی شده؟چرا حالت خوب نیست؟
آها شاید این طوری میگی حال بقیه رو بگیری؟آره؟
ما که حاضریم همین مورد دومی باشه.
سیسیلی هم ایشا.. تونسته شوهرشو راضی کنه بره خونه مادربزرگش،اگه هم نتونسته باشه فکر میکنم میتونه اوضاع رو مدیریت کنه.
خدا کنه یه نینی تپل خوشگل داشته باشه
خانومblue sky میخوای از الان بری واسه پسرت خواستگاری دختر سیسیلی جون؟![]()
[align=center]خدايا آن گونه زنده ام بدار كه نشكند دلي از زنده بودنم
و آن گونه بميران كه كسي به وجد نيايد از نبودنم...[/align]
آفتاب همدرد (پنجشنبه 31 فروردین 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
آفتاب همدردی چه پیشنهاد جالبی
بچه ها انگار یه عروسی تو تالار داریم البته روح عروس و داماد اطلاعی نداره
سیسیلی امیدوارم شرایطت همون جور باشه که دوست داشتی
بهار 66 عزیز حسابی حواست بده به درس های همدردی تا اینبار قبول بشی
یسنا آواتورت قشنگه ها
یاسار رتبه خواستی بدی ما حاضریم تضمین کنیم که حذفش نمیکنیم آدم بامرامی هستیم
بچه های همدردی برای همتون آرزوی خنده از ته دل و حال خوب دارم![]()
ویدا@ (جمعه 01 اردیبهشت 91)

تشکرشده 14,131 در 2,566 پست
وقتی یه علامت سئوال گنده روی سرت سبز میشه و نمی تونم جوابش رو پیدا کنم
بلند می شم میرم ناهار فردام رو امشب می پزم ، بعدش منتظرش می شم که دو ساعت بشه و بپزه که خاموشش کنم و برم بخوابم
اون وقت پا می شی میای سر نت این ور و اونور می کنی ببینی ، تا این دو ساعت بگذره
ولی عجیب دیر می گذره ها
=================
جای غزاله چقدر خالیه
چقدر از گربه هاش توی تالار تعریف می کرد
دلم یهو هواش رو کرد
دلم واسه مامفرد هم تنگ شده ... اون خاطره ای که سرش شکسته بود و رفته بود بیمارستان ، وقتی تعریفش کرد ، نمی دونستم باید می خندیدم یا گریه می کردم
دلم واسه پست های طاهره هم تنگ شده ، هر موقع پست هاش رو می خونم ، انگار دوپینگ می کنم
دلم واسه شیدا حاتمی هم لک زده ...کجایی دختر؟!
دلم واسه مهتاب هم تنگه ... همون مهتابی که توی امضاش عکس یه دختر بود IVIahtab اسمش رو هم اینجوری می نوشت ... راستی چی شد، کجا رفت؟
یه دوستی هم بود اسمش شیرین جون بود ...مشهد زندگی می کرد ... چقدر مهربون بود ، هر وقت می رفت حرم ، می اومد می گفت همتون رو دعا کردم
جای کامران2007 خالی ، جای گل مریم، جای نقاب ،
جای پرویش خالی ، راستی کجاست... چقدر کم پیدا هستند آنهایی که می شناختمشون ...
دلم واسه شاد هم خیلی تنگه ، هر از گاهی اس ام اس میادی و میره ... اونهایی که توی سختی ها دستمون رو می گیرند ، هیچ وقت فراموش نمی شوند
چقدر دلم خواست ، فکر کنم تاپیک رو اشتباه اومدم
وای ، چرا این غذای من نمی پزه ؟!!!!
زندگی کتابی است پر ماجرا ، هیچ گاه به خاطر یک ورقش همه آن را پاره نکن
دوتا جمله خفن دارم نه حسین پناهی گردن میگیره نه دکتر شریعتی
موندم چیکارش بکنم !
بالهای صداقت (شنبه 02 اردیبهشت 91)
تشکرشده 2,080 در 437 پست
ویدا جان من که برای این ناراحت نیستم کاش ریشه ی همه ی ناراحتیهای آدم همین قدر بچگانه بودنوشته اصلی توسط ویدا@
همم که از ما رتبه میخوانقضیه ای هست بهش میگن آب گل آلود و ماهی گیری و اینا ... شنیدین؟ :D
البته ما که بخیل نیستیم دلمم میخواد به همه 300 تا رتبه بدمولی بالاخره تالار قوانین داره و محدودیتهایی داره و ...
*****************************************
راستی آقای فرهنگ27 چرا هر روز میان تالار و تشکر میزنن ولی چیزی نمیگن
ایشون قبلا خیلی کم گوی و گزیده گوی بودن که به نظر میرسه جدیدا کلا از گوی کردن انصراف دادن!!!
yasa (یکشنبه 03 اردیبهشت 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)