به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 47 از 50 نخستنخست ... 717273738394041424344454647484950 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 461 تا 470 , از مجموع 495
  1. #461
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 مهر 92 [ 09:18]
    تاریخ عضویت
    1388-10-19
    نوشته ها
    1,262
    امتیاز
    11,056
    سطح
    69
    Points: 11,056, Level: 69
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,891

    تشکرشده 4,928 در 1,071 پست

    Rep Power
    144
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)

    سلام به همه

    بچه ها از سیسیلی کسی خبر داره؟ فکر کنم فارغ شده باشه! دختر گلش دنیا اومده ؟



    برای منم دعا کنید! بازم التماس دعا دارم! اوضاعم قمر در عقرب شده

  2. 16 کاربر از پست مفید هستی تشکرکرده اند .

    هستی (چهارشنبه 30 فروردین 91)

  3. #462
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)

    سلام
    اقای کیوان محترم شما خیلی شوخ طبح طنز پرداز هستی
    اقای کیوان شما 3 سا له مدیر تالار هستی باید تجربه دانش علم داشته باشید که مدیر تالار شدن خوب است
    اقای کیوان مدیر تالار برنامه ریزی من بدهم باشه می دهم پتایسل مدیر شدن تالار دارید
    مدیر جدید تالار باید در تالار انتخاب شود
    شما از تالار رفتنی نیستی تالارهمدردی محکم گرفتید
    اقای کیوان در سا ل جدید صندلی داغ تغییر تحول نواوری در مدیریت صندلی داغ بدهیم
    مدیر جدید صندلی داغ خانم نازنین 1 است امیدوارم مدیر جدید صندلی داغ خانم نازنین در صندلی داغ موفق باشد

  4. 17 کاربر از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده اند .

    محمدابراهیمی (چهارشنبه 30 فروردین 91)

  5. #463
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 بهمن 04 [ 07:55]
    تاریخ عضویت
    1389-9-14
    نوشته ها
    430
    امتیاز
    15,799
    سطح
    80
    Points: 15,799, Level: 80
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,069

    تشکرشده 2,080 در 437 پست

    Rep Power
    59
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)

    نقل قول نوشته اصلی توسط blue sky

    برای منم دعا کنید! بازم التماس دعا دارم! اوضاعم قمر در عقرب شده
    سلام بلواسکای جان
    چرا خانمی چی شده؟
    منم دلم میخواد بدونم سیسیلی کجاست اصلا اینجاها پیداش نمیشه

    هرچند خودم هم حال روبه راهی ندارم!!!!
    بدبختی اینجاست که بعضی حرفها قابل بیان نیست!!!

  6. 15 کاربر از پست مفید yasa تشکرکرده اند .

    yasa (پنجشنبه 31 فروردین 91)

  7. #464
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 10 بهمن 93 [ 13:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-20
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    264
    امتیاز
    7,391
    سطح
    57
    Points: 7,391, Level: 57
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 159
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Created Blog entryTagger Second ClassVeteran5000 Experience PointsSocial
    نوشته های وبلاگ
    2
    تشکرها
    1,724

    تشکرشده 1,826 در 279 پست

    Rep Power
    45
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)

    سلام بر همه دوستان همدردي ام

    چند روزي اصلا وقت نكردم سر بزنم ، الان اومدم ديدم چندتا از دوستان ازم خبر گرفته بودن ، البته كه دلم برا اين فضا تنگ ميشه ، اما ظاهرا تا آخر ايام فاطميه نتونم سر بزنم ...

    ممنونم از دوستان عزيز كه به فكر ما بودن ...

    به زودي خدمت دوستان عزيز مي رسم


  8. 13 کاربر از پست مفید مهاجر بي نشان تشکرکرده اند .

    مهاجر بي نشان (پنجشنبه 31 فروردین 91)

  9. #465
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)

    بچه ها از جان سخت کسی خبر نداره؟اوضاع و احوالش چطوره؟
    ملاحت هم که نیست.
    pk1365 کجاست؟

  10. 12 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (پنجشنبه 31 فروردین 91)

  11. #466
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 مرداد 91 [ 12:53]
    تاریخ عضویت
    1391-1-26
    نوشته ها
    108
    امتیاز
    921
    سطح
    16
    Points: 921, Level: 16
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    463

    تشکرشده 465 در 113 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)

    بچه ها ما که تازه اومدیم زیاد هنوز حرفه ای نشدیم و دوستان رو نمی شناسیم . ولی سایت خوبیه و همه دوستان هم خوبند و من که تازه چند روزه اومدم تحویلمون گرفتن ممنونم از همتون

  12. 16 کاربر از پست مفید یسنا تشکرکرده اند .

    یسنا (پنجشنبه 31 فروردین 91)

  13. #467
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 اردیبهشت 92 [ 09:40]
    تاریخ عضویت
    1389-7-21
    نوشته ها
    715
    امتیاز
    7,206
    سطح
    56
    Points: 7,206, Level: 56
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 144
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,662

    تشکرشده 1,673 در 522 پست

    Rep Power
    87
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)

    یاسا چی شده؟چرا حالت خوب نیست؟
    آها شاید این طوری میگی حال بقیه رو بگیری؟آره؟
    ما که حاضریم همین مورد دومی باشه.


    سیسیلی هم ایشا.. تونسته شوهرشو راضی کنه بره خونه مادربزرگش،اگه هم نتونسته باشه فکر میکنم میتونه اوضاع رو مدیریت کنه.
    خدا کنه یه نینی تپل خوشگل داشته باشه


    خانومblue sky میخوای از الان بری واسه پسرت خواستگاری دختر سیسیلی جون؟
    [align=center]خدايا آن گونه زنده ام بدار كه نشكند دلي از زنده بودنم
    و آن گونه بميران كه كسي به وجد نيايد از نبودنم...
    [/align]

  14. 10 کاربر از پست مفید آفتاب همدرد تشکرکرده اند .

    آفتاب همدرد (پنجشنبه 31 فروردین 91)

  15. #468
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 اردیبهشت 94 [ 09:58]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    محل سکونت
    ایران_شیراز
    نوشته ها
    3,167
    امتیاز
    21,370
    سطح
    92
    Points: 21,370, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 980
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdrive1000 Experience Points10000 Experience Points
    تشکرها
    14,388

    تشکرشده 15,109 در 3,401 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    341
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)

    آفتاب همدردی چه پیشنهاد جالبی

    بچه ها انگار یه عروسی تو تالار داریم البته روح عروس و داماد اطلاعی نداره

    سیسیلی امیدوارم شرایطت همون جور باشه که دوست داشتی

    بهار 66 عزیز حسابی حواست بده به درس های همدردی تا اینبار قبول بشی

    یسنا آواتورت قشنگه ها

    یاسار رتبه خواستی بدی ما حاضریم تضمین کنیم که حذفش نمیکنیم آدم بامرامی هستیم

    بچه های همدردی برای همتون آرزوی خنده از ته دل و حال خوب دارم

  16. 8 کاربر از پست مفید ویدا@ تشکرکرده اند .

    ویدا@ (جمعه 01 اردیبهشت 91)

  17. #469
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)


    وقتی یه علامت سئوال گنده روی سرت سبز میشه و نمی تونم جوابش رو پیدا کنم
    بلند می شم میرم ناهار فردام رو امشب می پزم ، بعدش منتظرش می شم که دو ساعت بشه و بپزه که خاموشش کنم و برم بخوابم
    اون وقت پا می شی میای سر نت این ور و اونور می کنی ببینی ، تا این دو ساعت بگذره
    ولی عجیب دیر می گذره ها


    =================

    جای غزاله چقدر خالیه
    چقدر از گربه هاش توی تالار تعریف می کرد
    دلم یهو هواش رو کرد

    دلم واسه مامفرد هم تنگ شده ... اون خاطره ای که سرش شکسته بود و رفته بود بیمارستان ، وقتی تعریفش کرد ، نمی دونستم باید می خندیدم یا گریه می کردم


    دلم واسه پست های طاهره هم تنگ شده ، هر موقع پست هاش رو می خونم ، انگار دوپینگ می کنم

    دلم واسه شیدا حاتمی هم لک زده ...کجایی دختر؟!

    دلم واسه مهتاب هم تنگه ... همون مهتابی که توی امضاش عکس یه دختر بود IVIahtab اسمش رو هم اینجوری می نوشت ... راستی چی شد، کجا رفت؟

    یه دوستی هم بود اسمش شیرین جون بود ...مشهد زندگی می کرد ... چقدر مهربون بود ، هر وقت می رفت حرم ، می اومد می گفت همتون رو دعا کردم

    جای کامران2007 خالی ، جای گل مریم، جای نقاب ،
    جای پرویش خالی ، راستی کجاست... چقدر کم پیدا هستند آنهایی که می شناختمشون ...

    دلم واسه شاد هم خیلی تنگه ، هر از گاهی اس ام اس میادی و میره ... اونهایی که توی سختی ها دستمون رو می گیرند ، هیچ وقت فراموش نمی شوند

    چقدر دلم خواست ، فکر کنم تاپیک رو اشتباه اومدم

    وای ، چرا این غذای من نمی پزه ؟!!!!

    زندگی کتابی است پر ماجرا ، هیچ گاه به خاطر یک ورقش همه آن را پاره نکن




    دوتا جمله خفن دارم نه حسین پناهی گردن میگیره نه دکتر شریعتی
    موندم چیکارش بکنم !



  18. 16 کاربر از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده اند .

    بالهای صداقت (شنبه 02 اردیبهشت 91)

  19. #470
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 بهمن 04 [ 07:55]
    تاریخ عضویت
    1389-9-14
    نوشته ها
    430
    امتیاز
    15,799
    سطح
    80
    Points: 15,799, Level: 80
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,069

    تشکرشده 2,080 در 437 پست

    Rep Power
    59
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)

    نقل قول نوشته اصلی توسط ویدا@

    یاسا رتبه خواستی بدی ما حاضریم تضمین کنیم که حذفش نمیکنیم آدم بامرامی هستیم
    ویدا جان من که برای این ناراحت نیستم کاش ریشه ی همه ی ناراحتیهای آدم همین قدر بچگانه بود

    همم که از ما رتبه میخوان قضیه ای هست بهش میگن آب گل آلود و ماهی گیری و اینا ... شنیدین؟ :D

    البته ما که بخیل نیستیم دلمم میخواد به همه 300 تا رتبه بدم ولی بالاخره تالار قوانین داره و محدودیتهایی داره و ...

    *****************************************
    راستی آقای فرهنگ27 چرا هر روز میان تالار و تشکر میزنن ولی چیزی نمیگن

    ایشون قبلا خیلی کم گوی و گزیده گوی بودن که به نظر میرسه جدیدا کلا از گوی کردن انصراف دادن!!!

  20. 8 کاربر از پست مفید yasa تشکرکرده اند .

    yasa (یکشنبه 03 اردیبهشت 91)


 
صفحه 47 از 50 نخستنخست ... 717273738394041424344454647484950 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.