سلام
يجا ميگي من خونه خدارا ديدم وشرمم مياد طبق ميل شوهرم ارايش افراطي كنم
و در جايي ديگه عنوان ميكني خودكشي كردي البته دوبار
بنظر شخصي من شما فقط درگير يك وابستگي شديد هستيد بخصوص اينكه در شهر خودتون نيستيد وحمايت جز شوهرتون نداريد دائم گذشت كرديد و بخشيديد ولي بهتر نيست كمي بفكرخودتون باشيد . قاطعانه تصميم بگيريد . شوهرشما اعتماد بنفس شمارا پايين آورده و اين نقطه ضعف شما شده بهتره خودتون و داشته هاتون را به شوهرتون نشون بديد .
مطمئن باشيد دختراني كه تن به روابط با شوهرتون ميدهند دختران سالمي نيستند اين را به شوهرتون بفهمونيد و بدانيد لياقت آدمها به اندازه تفكرشون به زندگي معلوم ميشه.
اين فقط نظر شخصي من بود.[/quote]








علاقه مندی ها (Bookmarks)