به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 54
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 91 [ 01:39]
    تاریخ عضویت
    1389-9-01
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    2,811
    سطح
    32
    Points: 2,811, Level: 32
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    70

    تشکرشده 70 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دوسش دارم یا نه ؟ چرا زندگیمو الکی دارم تباه می کنم؟ احساسم رو گم کردم

    نقل قول نوشته اصلی توسط sci
    سلام خواهرم،
    سن شما چقدر است؟ سلام، 22 سالم هست.
    ازدواج، امر بسیار مهمی است و با احساسات صرف و اتشین نسبت به یک نفر یا خیال پردازی و اسطوره سازی فقط به بیراهه ای ختم می شه که بعدها جمع کردنش سخته... من که الان اصلا محبت و خیال پردازی نمیکنم که . من منطقی دارم به قضیه نگاه میکنم. اینکه میترسم دوسش نداشته باشم و بعدا به مشکل بخورم. من میخوام احساسمو بشناسم.
    اینکه ایشون به شما محبت می کنه موجب شده احساست شما درگیر بشه... و چون فردی سنتیمنتال هستید درگیر این رابطه شده اید.. طول این رابطه مهم نیست! شاید ده سال هم طول می کشید... شما تعهدی ندارید، به شما کمک می کنیم تا احساسات واقعی خودتون رو بشناسید
    این سردرگمی شما طبیعیه... چون اطلاعات شما نسبت به ایشون کافی نیست! شما بر خلاف طول ارتباطی که داشته اید، ایشون رو نمی شناسید! و عملا دوستی به منظور شناخت رو تجربه نکرده اید.. باید بگم متاسفانه شما پسر عموتون رو هم کامل نمی شناسید... این به روحیه حساس شما اسیب خواهد زد ...
    من خیلی خوب میشناسمش. خیلییی خوب. ولی به ازدواججدی فکر نکرده بودم. خواهش میکنم ب من فقط کمک کنید حسم رو بشناسم.
    موضوع ازدواج خیلی ظریف، مهم و دقیقه و بحث یک عمر زندگیه
    من به شما پیشنهاد می کنم مدتی ( حداقل سه هفته یا یک ماه) از این اقای محترم و پسر عمو دور باشید و بنویسید:
    ۱. ایا شما می خواهید ازدواج کنید؟ چرا؟
    ۲. چرا فکر می کنید اماده ازدواج هستید؟
    ۳. از چه نوع محبتی خوشحال می شوید؟ از جانب چه کس یا کسانی؟
    ۴. چرا فکر می کنید که این فرد برای فکر کردن به موضوع ازدواج برای شما مناسب است؟
    این سوالات رم که باید بعد از اینکه یه مدت ازش دور بودم جواب بدم.
    ۵. پسر عموی شما چه ویژگیهایی دارد؟ اصلا دوست ندارم درموردش حرف بزنم چون حس خیانت بهم دست میده.از نظر رفتاری: پسرعموم یه آدم آروم هست. اصلا به عشق و احساس و این چیزا اعتقادی نداره. جذبه ی مردونه داره. ویژگیهای ظاهریش هم قدش از دوست خودم بلندتره.کلا خوبه قیافه اش.

    ۶. بی پروا، بدون ترس، پسر عموتون رو با این فرد در خصوصیات مثبت و منفی مقایسه کنید
    خصوصیات مثبت دوستم: مسئولیت پذیر، فوق العاده مهربون، خونواده براش خیلی مهمه، اصلا اهل رفیق بازی و اینا نیست. اهل دخانیات نیست. میدونم که خیلی دوسم داره. نسبت به زندگی من و آینده ای که خواهیم داشت بسیار مسئوله. از الان کار میکنه تا بعدا خانواده ش در رفاه باشن. درسخون هست.شم اقتصادی خیلی خوبی داره و مثل آب خوردن با استفاده از فکرش بودجه مالیش رو دو برابر میکنه. اصلا و ابدا خسیس نیست. کلا به عنوان یک مرد روش خیلی میشه حساب کرد.

    خصوصیات پیر عمو: بسیااار خوشگذرون. بارها و بارها گفته که زن و زندگی چیه بابا ؟ فقط عشق و حال. معذرت میخوام ولی از برادرم فهمیدم که رابطه جنسی داشته با دخترای زیادی. سیگار میکشه، مشروب میخوره. دوره کاردانی 4 ترمه رو 9 ترمه تموم کرد. اصلا به اینکه عاشق کسی بشه اعتقادی نداره. ب فکر آینده و زندگی آینده اش نیست. روحیه آرومی داره. جذابه و آدم رو به طرف خودش جذب میکنه.
    من این سوالا رو فعلا جواب دادم تا نظر شما رو بدونم . فقط خواهش میکنم کمکم کنید و تنهام نزارید. ممنون

  2. 2 کاربر از پست مفید نیلوفر 21 تشکرکرده اند .

    نیلوفر 21 (سه شنبه 29 فروردین 91)

  3. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 04 شهریور 91 [ 19:12]
    تاریخ عضویت
    1390-9-27
    نوشته ها
    228
    امتیاز
    1,858
    سطح
    25
    Points: 1,858, Level: 25
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    514

    تشکرشده 500 در 163 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دوسش دارم یا نه ؟ چرا زندگیمو الکی دارم تباه می کنم؟ احساسم رو گم کردم

    سلام دوست عزیز

    شما چرا گزینه نقل قول را میزنید وهیچ مطلبی زیرش نمینویسید.

    اینجوری تایپتون زود پر میشه وتابیاید نتیجه بگیرید جایی برای تایپ زدن نمیمونه.

    بجای نقل قول پایین صفحه بخشی هست که میتونید مطلبتون رو اونجا تایپ کنید وگزینه ارسال رو بزنید.

    اشتباه شد شرمنده .تایپ جاش رو اشتباه زدم

  4. کاربر روبرو از پست مفید کبوتر تشکرکرده است .

    کبوتر (شنبه 27 خرداد 91)

  5. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 91 [ 01:39]
    تاریخ عضویت
    1389-9-01
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    2,811
    سطح
    32
    Points: 2,811, Level: 32
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    70

    تشکرشده 70 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دوسش دارم یا نه ؟ چرا زندگیمو الکی دارم تباه می کنم؟ احساسم رو گم کردم

    کبوتر عزیز من که الان جواب دادم که. پست قبل از خودتون رو ببینید.

  6. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 91 [ 01:39]
    تاریخ عضویت
    1389-9-01
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    2,811
    سطح
    32
    Points: 2,811, Level: 32
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    70

    تشکرشده 70 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دوسش دارم یا نه ؟ چرا زندگیمو الکی دارم تباه می کنم؟ احساسم رو گم کردم

    چرا دیگه کسی کمکم نمیکنم ؟ به خدا به راهنماییتون احتیاج دارم

  7. #15
    کارشناس افتخاری

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-1-25
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,231
    امتیاز
    15,345
    سطح
    79
    Points: 15,345, Level: 79
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,934

    تشکرشده 5,973 در 1,154 پست

    Rep Power
    148
    Array

    RE: دوسش دارم یا نه ؟ چرا زندگیمو الکی دارم تباه می کنم؟ احساسم رو گم کردم

    نيلوفر،
    عرض كردم يه مدت دور باشيد... جواب سوالات رو بدهيد... كمكتون مي كنيم!
    پست رو با دقت بخونيد...
    راستي جواب خودتون رو هم كه به من داديد يه بار بخونيد...

  8. 2 کاربر از پست مفید sci تشکرکرده اند .

    sci (شنبه 27 خرداد 91)

  9. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 91 [ 01:39]
    تاریخ عضویت
    1389-9-01
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    2,811
    سطح
    32
    Points: 2,811, Level: 32
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    70

    تشکرشده 70 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دوسش دارم یا نه ؟ چرا زندگیمو الکی دارم تباه می کنم؟ احساسم رو گم کردم

    خواهش میکنم به من کمک کنید. من ازش دورم. دارم فکرامو جمع و جور میکنم ولی خواهش میکنم شما هم بهم کمک کنید تو این مدت.

  10. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 خرداد 91 [ 14:26]
    تاریخ عضویت
    1391-1-29
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    662
    سطح
    13
    Points: 662, Level: 13
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    30

    تشکرشده 30 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دوسش دارم یا نه ؟ چرا زندگیمو الکی دارم تباه می کنم؟ احساسم رو گم کردم

    دوسش داشته باشی یا نداشته باشی مهم نیست
    اگه خصوصیتت اینه که همه چی رو با همه چی مقایسه میکنی هر کسی دیگه جای این آدم بود هم با پسر عموهات مقایسه میکردی پس باید خودت رو عوض کنی
    بشین معیارهات رو بنویس اگه 60درصد معیارهات رو برای ازدواج داره تصمیم تهایی رو بگیر و ازدواج کن ....
    6 سال دوستی پسندیده نیست. خانوادت چه طاقتی داشتن .

  11. کاربر روبرو از پست مفید ninanoori تشکرکرده است .

    ninanoori (شنبه 27 خرداد 91)

  12. #18
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 خرداد 97 [ 07:57]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    863
    امتیاز
    11,692
    سطح
    71
    Points: 11,692, Level: 71
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,836

    تشکرشده 2,441 در 754 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دوسش دارم یا نه ؟ چرا زندگیمو الکی دارم تباه می کنم؟ احساسم رو گم کردم

    ی راه خوب اینجر وقتها اینه که با هماهنگی و اطلاع همدیگه ی مدت (مثلا 5-6 ماه) به کل قطع ارتباط کنید و ببینید در این مدت احساساتتون چیه؟آیا دلتون تنگ میشه یا از نبودنش کمبودی حس میکنید یا فرقی نداره یا اصلا نبودنش بهتره؟
    فکر کنم حداقل بخودتون اثبات میشه که دچار سیری کاذب شدید یا واقعا علاقه ای نبوده!

  13. 2 کاربر از پست مفید کامران تشکرکرده اند .

    کامران (شنبه 27 خرداد 91)

  14. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 خرداد 94 [ 14:42]
    تاریخ عضویت
    1387-6-22
    نوشته ها
    335
    امتیاز
    7,315
    سطح
    56
    Points: 7,315, Level: 56
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 50.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    467

    تشکرشده 462 در 208 پست

    Rep Power
    51
    Array

    RE: دوسش دارم یا نه ؟ چرا زندگیمو الکی دارم تباه می کنم؟ احساسم رو گم کردم



    با دوستانی که پیشنهاد کردند یه مدت دور باشید موافقم.
    کمی که از تب و تاب افتادید و فرض کردید که اگر ایشان نباشد چطور می شود ، می توانید بهتر تصمیم بگیرید.

    نکته دومی که باید دقت کنید این است که ، شما به سمت کسی جلب می شوید که شما را محل نمی گذارد و سرش به کار خودش است ، مطلبی که خوب بود دوست شما کمی آن را اجرا می کرد تا تعادل را در روابطتان برقرار کند!
    کاملاً مشخص است پسر عموی شما گزینه خوبی برای ازدواج نیست ، اما به دلیل بی محلی توانسته توجه شما را جلب کند و در نظرشما جذاب جلوه کند

  15. 2 کاربر از پست مفید *nadia* تشکرکرده اند .

    *nadia* (شنبه 27 خرداد 91)

  16. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 91 [ 01:39]
    تاریخ عضویت
    1389-9-01
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    2,811
    سطح
    32
    Points: 2,811, Level: 32
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    70

    تشکرشده 70 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دوسش دارم یا نه ؟ چرا زندگیمو الکی دارم تباه می کنم؟ احساسم رو گم کردم

    سلام دوستان؛ ممنونم از راهنماییهای خوبتون.
    نادیا عزیز بله دقیقا همینطوره . من اصلا دوست ندارم مرد زندگیم خیلی بهم محبت کنه . اگه کمتر احساساتش رو بروز بده برام جذابتره و من اینقدر پسر عمو پسر عمو کردم و از تک تک کاراش ایراد گرفتم که دلش شکست و رفت . میدونم بعدا پشیمون میشم ولی دست خودم نیست. همش کارایی که میکنه واسم ناراحت کننده است. خودم بیشتر عذاب میکشم.بیچاره بهم گفت خوش به حال پسر عموت که با اینکه بهت محل نمیده و اصلا معلوم نیست دوستت داره یا نه ولی باز هم اینقدر دوسش داری :( . من فکر میکنم دوسش ندارم. چون اگه داشتم اینقدر ازش ایراد نمیگرفتم . چطور اون با این همه ایرادی که من دارم ازم ایراد نمیگیره ؟ چطور اون با این همه موقعیت های بهتر از منی که واسه ازدواج داره باز هم میگه من کنار تو فقط آرامش دارم؟ من اونو علاقه ی اونو که میبینم میفهمم که دوسش ندارم . واسه خودم خیلی سخته قبولش. جالب اینجاست که کلی دختر تو فامیل و دانشگاه دوسش دارن. کلی آدم تو کار و شغل قبولش دارند؛ ولی من اینطوری :( خواهش میکنم به من کمک کنید تا به افکارم سر و سامون بدم.


 
صفحه 2 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دوسش دارم اما نمیدونم بهش بگم یا نه
    توسط jellybean در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 24 دی 93, 14:34
  2. 8 ماه تنهام همسرم وسایلشو برد مهریه ونفقه اجرا گذاشته
    توسط ali.amamverdi در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 25 آذر 91, 01:44
  3. نمیدونم با گذشته ناپاک دختری که دوسش دارم چیکار کنم؟
    توسط esy در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 آذر 90, 14:22
  4. مشكلات نو عروسان
    توسط گلسا شاملو در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 05 شهریور 90, 14:06
  5. *يافتن وسایل ضد بارداري در وسايل شخصي اش(کاندوم؛مساله این است!)
    توسط sepideh در انجمن سوء ظن، تجسس و خیانت همسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 12 اسفند 87, 15:09

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:12 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.