سلام برای من که زن هستم وروحیات زنها را میشناسم خیلی عجیبه حرفهای شما...خیانت زنها اساسا واز ریشه با خیانت مردها متفاوته این رامطمئنم...به خاطر مسائل جنسی نیست قطعا...واگر هم خیانتی احتمالا باشد به خاطر مسائل عاطفی است .کمبود احترام ..توجه ..عشق یا دیدن خیانت از طرف شوهر....حتی گرمترین وپرشورترین زنان هم به خاطر جاذبه سکس خیانت نمیکنند من مطمئنم...نیازهای عاطفی زنان طغیان میکند شنیدن کلامی محبت آمیز نگاهی مهربان وپرتمنا ..گوشی شنوا ودستی یاری رسان اینها فقط زن را به مرز خیانت میرساند ونه جذابیت ظاهر وسکس و...اساسا زنها مرد را به خاطر عشق ونیازهای روحی می خواهند (والبته در برخی افراد نیازهای مالی )وبعد به خاطر دل مرد ونهایتا غرایز خود تن به...میدهند گمان بد نکنید هیچ کدام از این سخنان دلیل خیانت نیست ...بلکه به خاطر عصبانیت است وسنجش میزان حسادت وعلاقه شما...من فکر میکنم مشکل زن شما کمبود توجه از طرف شماست








علاقه مندی ها (Bookmarks)