نوشته اصلی توسط sci
سلام خواهرم،
سن شما چقدر است؟ سلام، 22 سالم هست.
ازدواج، امر بسیار مهمی است و با احساسات صرف و اتشین نسبت به یک نفر یا خیال پردازی و اسطوره سازی فقط به بیراهه ای ختم می شه که بعدها جمع کردنش سخته... من که الان اصلا محبت و خیال پردازی نمیکنم که . من منطقی دارم به قضیه نگاه میکنم. اینکه میترسم دوسش نداشته باشم و بعدا به مشکل بخورم. من میخوام احساسمو بشناسم.
اینکه ایشون به شما محبت می کنه موجب شده احساست شما درگیر بشه... و چون فردی سنتیمنتال هستید درگیر این رابطه شده اید.. طول این رابطه مهم نیست! شاید ده سال هم طول می کشید... شما تعهدی ندارید، به شما کمک می کنیم تا احساسات واقعی خودتون رو بشناسید
این سردرگمی شما طبیعیه... چون اطلاعات شما نسبت به ایشون کافی نیست! شما بر خلاف طول ارتباطی که داشته اید، ایشون رو نمی شناسید! و عملا دوستی به منظور شناخت رو تجربه نکرده اید.. باید بگم متاسفانه شما پسر عموتون رو هم کامل نمی شناسید... این به روحیه حساس شما اسیب خواهد زد ...
من خیلی خوب میشناسمش. خیلییی خوب. ولی به ازدواججدی فکر نکرده بودم. خواهش میکنم ب من فقط کمک کنید حسم رو بشناسم.
موضوع ازدواج خیلی ظریف، مهم و دقیقه و بحث یک عمر زندگیه
من به شما پیشنهاد می کنم مدتی ( حداقل سه هفته یا یک ماه) از این اقای محترم و پسر عمو دور باشید و بنویسید:
۱. ایا شما می خواهید ازدواج کنید؟ چرا؟
۲. چرا فکر می کنید اماده ازدواج هستید؟
۳. از چه نوع محبتی خوشحال می شوید؟ از جانب چه کس یا کسانی؟
۴. چرا فکر می کنید که این فرد برای فکر کردن به موضوع ازدواج برای شما مناسب است؟
این سوالات رم که باید بعد از اینکه یه مدت ازش دور بودم جواب بدم.
۵. پسر عموی شما چه ویژگیهایی دارد؟ اصلا دوست ندارم درموردش حرف بزنم چون حس خیانت بهم دست میده.از نظر رفتاری: پسرعموم یه آدم آروم هست. اصلا به عشق و احساس و این چیزا اعتقادی نداره. جذبه ی مردونه داره. ویژگیهای ظاهریش هم قدش از دوست خودم بلندتره.کلا خوبه قیافه اش.
۶. بی پروا، بدون ترس، پسر عموتون رو با این فرد در خصوصیات مثبت و منفی مقایسه کنید
خصوصیات مثبت دوستم: مسئولیت پذیر، فوق العاده مهربون، خونواده براش خیلی مهمه، اصلا اهل رفیق بازی و اینا نیست. اهل دخانیات نیست. میدونم که خیلی دوسم داره. نسبت به زندگی من و آینده ای که خواهیم داشت بسیار مسئوله. از الان کار میکنه تا بعدا خانواده ش در رفاه باشن. درسخون هست.شم اقتصادی خیلی خوبی داره و مثل آب خوردن با استفاده از فکرش بودجه مالیش رو دو برابر میکنه. اصلا و ابدا خسیس نیست. کلا به عنوان یک مرد روش خیلی میشه حساب کرد.
خصوصیات پیر عمو: بسیااار خوشگذرون. بارها و بارها گفته که زن و زندگی چیه بابا ؟ فقط عشق و حال. معذرت میخوام ولی از برادرم فهمیدم که رابطه جنسی داشته با دخترای زیادی. سیگار میکشه، مشروب میخوره. دوره کاردانی 4 ترمه رو 9 ترمه تموم کرد. اصلا به اینکه عاشق کسی بشه اعتقادی نداره. ب فکر آینده و زندگی آینده اش نیست. روحیه آرومی داره. جذابه و آدم رو به طرف خودش جذب میکنه.
من این سوالا رو فعلا جواب دادم تا نظر شما رو بدونم . فقط خواهش میکنم کمکم کنید و تنهام نزارید. ممنون








علاقه مندی ها (Bookmarks)