از موضع ضعف برخورد نکن واعتماد به نفس خود را بالا نگه دار وبه جای اینکه اهمیتی بدی اصلا به خودت نگیر...حالش را بپرس ...واصلا به روت نیار که فهمیدی کم محلی میکنه اگه شوهرت مدافعته بهش بگو ولی از موضع غرور نه ضعف
تشکرشده 94 در 53 پست
از موضع ضعف برخورد نکن واعتماد به نفس خود را بالا نگه دار وبه جای اینکه اهمیتی بدی اصلا به خودت نگیر...حالش را بپرس ...واصلا به روت نیار که فهمیدی کم محلی میکنه اگه شوهرت مدافعته بهش بگو ولی از موضع غرور نه ضعف
مادلین (سه شنبه 29 فروردین 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)