این که هنوز گاهی تو ذهنتون میچرخه نشون میده خودتون هم مطمئن نیستین.
فقط میتونم بگم حس دلسوزی وترحم دلیل خوبی برای ازدواج نیست.هم به خودتون ظلم میکنین هم اون خانم
تشکرشده 4,874 در 1,141 پست
این که هنوز گاهی تو ذهنتون میچرخه نشون میده خودتون هم مطمئن نیستین.
فقط میتونم بگم حس دلسوزی وترحم دلیل خوبی برای ازدواج نیست.هم به خودتون ظلم میکنین هم اون خانم
گلنوش67 (چهارشنبه 30 فروردین 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)