دل عزيز طلاق به اين راحتي ها نيست، اصلا فكرش را هم نكن.
مطمئن باش شوهرت هرگز راضي نمي شه خانم خوبي مثل شما را از دست بده.
فقط يك چيز دل عزيز. فعلا به دنبال درست كردن روابط با خانواده ها يا حتي درست كردن شوهرت نباش.
فعلا تنها كاري كه مي كني اين باشه كه به يك آرامش دروني برسي تا بتوني درست فكر و رفتار كني.
اولين قدم اينه كه خودت به آرامش برسي.





) 



)


علاقه مندی ها (Bookmarks)