مادلین
من موافقم که نباید به خانوادت بگی
اما موضوع اینه که مساله چی بوده که به خانوادت گفتی؟
چطوری گفتی؟

به هر حال پدر و مادر دلسوزترین کس هستن برا آدم
اونا که چیزی از زندگیت نمیدونن بازتاب حرفهای خودته که اونا میگن
پس به حرفهاشون خوب فکر کن و مطمئنشون کن که تو برای زندگیت ارزش زیادی قائلی
مطمئنشون کن که نمیزاری بت ظلم شه
وقت اونا خیالشون از تو راحت باشه
دیگه هی گیر نمیدن