نبايد مشكلاتت را به خانوادت بگي. حالا هم اشكالي نداره بگو حل شده و ديگه مشكلي نيست.
به شوهرت هم نبايد بگي خانوادت چي مي گند. چون از اون ها كينه به دل مي گيره و بعدا مشكل زا مي شه.
تشکرشده 208 در 54 پست
نبايد مشكلاتت را به خانوادت بگي. حالا هم اشكالي نداره بگو حل شده و ديگه مشكلي نيست.
به شوهرت هم نبايد بگي خانوادت چي مي گند. چون از اون ها كينه به دل مي گيره و بعدا مشكل زا مي شه.
ليلا موفق 2 (دوشنبه 28 فروردین 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)