سلام عزیزم خیلی ناراحت شدم از مشکلت...امیدوارم با آرامش ودرایت تصمیم منطقی بگیری..واقعیتش به نظر شخصی من هم این جورآدمها درست نمیشن...وربطی هم به تو یا ظاهرت و..نداره من زنان بسیار زیبایی را دیدم که مورد خیانت واقع شدن...واین به خاطر خصوصیات اون مرده...دیگه بهش گیرنده واعصابت را خرد نکن واصلا بهش فکر نکن وهرکارهم کرد باهاش بحث نکن چون بی فایده است...به فکر خودت وآینده ات باش..کارهای قانونی هم وجود داره مثلا شکایت به خاطر روابط غیراخلاقی یا رابطه نامشروع و...ولی دوندگی واعصاب خردی داره اگه هدفت طلاقه بدون مشکلاتی خواهی داشت از یه جنس دیگه مثل سرکوفت اطرافیان وخانوادت تنهایی درابتدا ..احتمال کم ازدواج مجدد و....باید بتونی روی پای خودت وایستی وکارکنی و...ولی وقتی پیه اینها را به تن مالیدی شاید خوشحال هم باشی که یک عمر تحقیر نشدی...تو با این روش زندگی اگر واقعا به همبن صورت باشه اعتماد به نفس وشخصیت خودت را له میکنی....وافسرده میشی...








علاقه مندی ها (Bookmarks)