آويژه جون درست مي گه. به نظر من هم يك عامل دلخوري دروني بوجود داره. بعد از رسيدن به آرامش، بايد سعي كنيد اون را پيدا كنيد.
ولي يادت نره قدم اول فقط و فقط رسيدن به آرامشه.
تشکرشده 208 در 54 پست
آويژه جون درست مي گه. به نظر من هم يك عامل دلخوري دروني بوجود داره. بعد از رسيدن به آرامش، بايد سعي كنيد اون را پيدا كنيد.
ولي يادت نره قدم اول فقط و فقط رسيدن به آرامشه.
ليلا موفق 2 (دوشنبه 28 فروردین 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)