من منظورم اين نبود كه شما همون فاميل ما هستي. بلكه فقط منظورم اين بود كه شايد شما هم كار خيلي بدي مثل كار اين دختر كردي كه خانوادت از وجودت معذب و متنفرند. فقط همين.
آخه امكان نداره هيچ خانواده اي بي جهت با دخترش اين رفتار را داشته باشه!
تشکرشده 208 در 54 پست
من منظورم اين نبود كه شما همون فاميل ما هستي. بلكه فقط منظورم اين بود كه شايد شما هم كار خيلي بدي مثل كار اين دختر كردي كه خانوادت از وجودت معذب و متنفرند. فقط همين.
آخه امكان نداره هيچ خانواده اي بي جهت با دخترش اين رفتار را داشته باشه!
ليلا موفق 2 (دوشنبه 28 فروردین 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)