سلام
محمد عزیز ما چیکار باید بکنیم؟ مثلا" من 4 ساله عضوم و 3 ساله مدیرم، باید چیکار کنم تا تجربه کسب کنم؟
من که وقتش رو ندارم به جان خودم ،تو بیا و یه برنامه ریزی کن برای مدیران پر مشغله همدردی !تا پیشرفت چشم گیر که چه عرض کنم ،مغز گیر داشته باشیم
ما اینجا یه مدیر داریم که اخرش رفوزه میشه از بس چشم به این صفحات دوخته شبها خواب همدردی رو میبینه!!
خب بریم تو فاز دانش، من هر چی فکر میکنم میبینم که ما مدیران تالار تنها یه دانش داریم اون هم دانش قوانین تالار هست، امیدوارم وقت کنیم قوانین سلیقه ای رو هم تدوین و وضع نمائیم.
صندلی داغ و مدیریتش از عهده تو بر نیاد از عهده هیچکس هم بر نمیاد، پس میز رو دو دستی تقدیم به حضور مبارکت میکنیم.
اگر هم میخوای استعفا بدیم،
اگر بار گران بودیم و رفیتم،اگر نامهربان نبودیم ولی باز رفتیم،اگر موس و کیبورد ما شرطی شده و هی مشت میزنه و حذف میکنه و ویرایش میکنه باز ما رفتیم،اگر کسی از رفتن ما خوشحال میشه، دماغش بسوزه ما رفتنی نیستیم
![]()








اگر نامهربان نبودیم ولی باز رفتیم،اگر موس و کیبورد ما شرطی شده و هی مشت میزنه و حذف میکنه و ویرایش میکنه باز ما رفتیم،اگر کسی از رفتن ما خوشحال میشه، دماغش بسوزه ما رفتنی نیستیم
پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)