شرایطت با من مو نمیزنه،من اعتقاداتی دارم که باورشون دارم،منم روم نمیشه بگم،لیست دختر تو خانواده ی ما هم هست، اعتقاد من اینه کسی که به خاطر دور شدن از گناه و به خاطر خدا میخواد ازدواج کنه خدا کمکش میکنه(باید کمک کنه)،منم الان همین مشکل رو دارم تنها تفاوتم با شما اینه که سربازی باید برم
نمیدونم کی باید جوابه ما جوونا رو بده اما با نظر دوستان کاملا مخالفم که زوده،من با چند تا مشاوره خانواده و چند تا جوونه لاته بیکاره متاهل حرف زدم،همشون میگن کاش زودتر ازدواج میکردیم،به قول حاج اقای عالی(سمت خدا)مطمئن باشید اگه جون به خاطرمشکلات اجتماع به گناه بیفته قبل سوال از جوون از مسئول مملکت و پدر و مادرش سوال میکنن








علاقه مندی ها (Bookmarks)