به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 11 نخستنخست 1234567891011 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 108
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 31 تیر 92 [ 10:41]
    تاریخ عضویت
    1390-10-10
    نوشته ها
    205
    امتیاز
    2,107
    سطح
    27
    Points: 2,107, Level: 27
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    496

    تشکرشده 501 در 152 پست

    Rep Power
    35
    Array

    RE: می خوام خودم رو اصلاح کنم و به زندگیم برگردم

    گل ياس عزيز
    متاسفانه شما اون چيزي را كه دوست داريد بشنويد را مي‌شنويد.
    پس راهنمايي چرا مي‌خواييد.
    تو.ي پست قبلي تون خيلي از دوستان گفتند كه ارتباط برقرار كن ولي هوشمندانه و زيركانه كه هم شما تحقير نشيد و هم اينقدر قطع رابطه‌تون طول نكشه.

    تاپيك شما قفل شد بدون اينكه نتيجه‌اي بگيريد.
    اين تاپيك را باز كرديد
    قريب به اتقاق دوستان به شما مي‌گن كه پا پيش بزاريد
    چون مقصر شما بوديد
    اما شما همه اون‌ها را سانسور مي‌كنيد.
    مريم عزيز درست مي‌گن
    بايد راهي پيدا كرد كه هم به عزت نفس شما لطمه نخوره و هم اين تماس برقرار بشه
    هر چقدر طول بكشه بدتره پاي فاكتورهاي ديگه مي‌آد وسط

    لازم نيست شروع تماس با حالت التماس‌گونه و منت كشي باشه.
    شما با يك حرف احساسي (حربه احساسي) مي‌ـونيد شوهرتون را از اين رو به اون رو كنيد.

    براي بعدها هم خدا بزرگه
    با اين روحيه شما هر وقت ديگه‌اي هم اونا خواستند از حدشون تجاوز كنند با پاسخ دندان‌شكن شما مواجه مي‌شن. ( كه البته اگر همراه با سياست باشه خوبه در غير اينصورت مثل همين اتفاق مي‌شه) پس چرا نگران چند سال بعد هستيد كه هنوز نيامده. ما از فردامون خبر نداريم كه چي پيش مي‌آد اون وقت شما فكر پس مادرشوهرتون را در نبود از پدرشوهرتون مي‌كنيد.
    شما فعلاً الان را درست كنيد تا بعد

    مي‌بخشيد كه كمي تند صحبت كردم.
    آرزوي همه ما حل شدن مشكل شماست.

  2. 4 کاربر از پست مفید omid- zendegi تشکرکرده اند .

    omid- zendegi (شنبه 26 فروردین 91)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 21 تیر 91 [ 17:34]
    تاریخ عضویت
    1391-1-19
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    1,367
    سطح
    20
    Points: 1,367, Level: 20
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    151

    تشکرشده 151 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: می خوام خودم رو اصلاح کنم و به زندگیم برگردم

    امید زندگی خیلی ممنون که نظر دادین.
    من با توجه به شناختی که از همسرم دارم اگه هر جور تماسی باهاش داشته باشم دست رد به سینم میزنه.
    در ضمن من جزئیات زندگیمو اینجا مطرح نکردم که شما بدونید همسر من چه جور ادمیه و اگه پاشم مطرح کنم باید یه کتاب بنویسم.پس به من فرصت بدین که فعلا با همسرم تماس نداشته باشم.
    من بعد از این دعوا هر بار با همسرم تماس داشتم مثلا اس ام اس با توجه به اینکه شوهر من خونه مامانش نهار می خوره می دونید کی جواب اس ام اسمو میده؟
    زمانی که رفته خونه مامانش با اون صلاح مشورت کرده بعد.
    حالا اگه مدیران فکر می کنند جای من تو این تالار نیست می تونند تایپک منو قفل کنند.

  4. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 31 تیر 92 [ 10:41]
    تاریخ عضویت
    1390-10-10
    نوشته ها
    205
    امتیاز
    2,107
    سطح
    27
    Points: 2,107, Level: 27
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    496

    تشکرشده 501 در 152 پست

    Rep Power
    35
    Array

    RE: می خوام خودم رو اصلاح کنم و به زندگیم برگردم

    گل ياس عزيز

    نظر من اين نيست كه خدايي ناكرده جاي شما اينجا نيست. مطمئنم مديران نيز همينگونه فكر مي‌كنند.
    بلكه نظر من اينه كه
    شما نتيجه كلي از راهنمايي‌ها بگيريد.

    اگه لازمه شما همه مشكلاتتون را عنوان كنيد شايد در نحوه راهنمايي‌ها كمك كننده باشه. به همين ميزاني كه شما مطرح كرديد، اين راهنمايي‌ها به نظر مي‌رسند.

    پس براي جواب خوب و واضح و شفاف، نياز به يك پرسش و طرح مشكل واضح و شفاف است. اين راه را در پيش بگيري نتيجه بهتري مي‌گيري ان‌شاءا..
    گلم
    ياس عزيز اينقدر زودرنج و حساس نباش و همينطور پيش‌داوري و قضاوت نكن.
    به نظرم مي‌رسه اين يكي از فاكتورهاي اخلاقي شماست كه در صورت بكار گرفتن آن در زندگي ممكنه مشكل‌ساز بشه.

  5. کاربر روبرو از پست مفید omid- zendegi تشکرکرده است .

    omid- zendegi (شنبه 26 فروردین 91)

  6. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 21 تیر 91 [ 17:34]
    تاریخ عضویت
    1391-1-19
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    1,367
    سطح
    20
    Points: 1,367, Level: 20
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    151

    تشکرشده 151 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: می خوام خودم رو اصلاح کنم و به زندگیم برگردم

    امید زندگی
    من از شما ناراحت نیستم
    حقیقتش الان فکر می کنم من اینجا بهتره درد دل کنم تا راهنمایی بخوام.
    می دونید چیه چون تصمیم خودم اینه که اصلا تماس نگیرم.شما درست می گید من زود رنج هستم ولی به من هم حق بدین.من الان تو شرایط خوبی نیستم.
    اینم بگم که من اول باید خانوادمو راضی کنم بعد تماس بگیرم.
    حقیقتش دفعه پیش که به مدت یک هفته موندم خونه بابام خودم تماس گرفتم و رفتم.اون موقع پدرم به مادرم گفته بود که این کار خوبی نکرده و بازم قهر می کنه میاد.الان می بینم پدرم درست می گفته و من دوباره برگشتم.خانوادم می گن مرد و زن هر دو با هم باید زندگی رو مدیریت کنند.الان من تماس بگیرم با توجه به شناختی که از شوهرم دارم بازم این بلا سرم میاد و الان که اومدم به فرض 3 ماه موندم خونه بابام و بعد با تماس خودم رفتم دفعه بعد باید بیام 1 سال بشینم.نمی دونم تایپک از بلا تکلیف ماندن خسته شدم رو خوندین؟
    اونجا میترا جان عرض کردن که هر بار میومدن خونه پدرشون خودشون تماس می گرفتن و بر می گشتن.دوست عزیز من نمی خوام هر لحظه برم و برگردم.تجربیات اطرافیان هم نشون میده که هر زنی خودش رفته بازم برگشته و بهتر نشده هیچ بدتر هم شده.
    من تصمیم خودمو گرفتم و در هیچ شرایطی تماس نمی گیرم حتی اگه زندگیم از هم بپاشه و کارم به جدایی بکشه.
    من از این به بعد می خوام تو این تالار درد دل کنم و از اتفاقهایی که میوفته شما رو با خبر کنم و اگه اقدامی باشه از طرف اونا از شماها کمک بگیرم.

  7. 6 کاربر از پست مفید گل یاس تشکرکرده اند .

    گل یاس (شنبه 26 فروردین 91)

  8. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 اسفند 92 [ 23:20]
    تاریخ عضویت
    1390-4-25
    نوشته ها
    643
    امتیاز
    4,583
    سطح
    43
    Points: 4,583, Level: 43
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 167
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2,779

    تشکرشده 2,844 در 585 پست

    Rep Power
    80
    Array

    RE: می خوام خودم رو اصلاح کنم و به زندگیم برگردم

    دوست عزيزم...اون خانمي كه خودش تماس گرفته و رفته و دوباره برگشته(كه صد البته درصدشم زياده) وقتي تماس گرفته كه همه چيزو ياد نگرفته بوده فقط برگشته به اميد تغييرو البته بيشتر تغيير همسرش. و در نتيجه همون آش و همون كاسه.
    منم صد بار خودم تماس گرفتم و خودم برگشتم ولي بازم قهر كردم اما بار آخر ياد گرفتم كه بايد چه كار كنم تماس گرفتم برگشتم و حالا به جايي رسيدم كه همسرم خودش مياد منو ميزاره خونه ي پدرم و خودشم زودتر از موعد مقرر مياد دنبالم(چون من خونه ي پدرم شهرستانه).در حاليكه در قهر آخرمون تا پاي جدايي پيش رفته بوديم.
    پس:ياد بگير كه چطور بايد عمل كني و تماس بگير.و بعد گامهاي درست رو بردار.
    موفق باشي
    دردي كش اين ميخانه........صد ناله وصد فغان دارد

  9. 2 کاربر از پست مفید یک زن امیدوار تشکرکرده اند .

    یک زن امیدوار (دوشنبه 28 فروردین 91)

  10. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 02 اردیبهشت 91 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-1-19
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    759
    سطح
    14
    Points: 759, Level: 14
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    209

    تشکرشده 208 در 54 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: می خوام خودم رو اصلاح کنم و به زندگیم برگردم

    تماس نگير. فقط صبر كن. و در طي اين مدت فقط روي خودت كار كن و رفتارات را اصلاح كن. تا وقتي برگشتي دوباره همون آش نشه و همون كاسه.

  11. کاربر روبرو از پست مفید ليلا موفق 2 تشکرکرده است .

    ليلا موفق 2 (شنبه 26 فروردین 91)

  12. #17
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 تیر 99 [ 21:50]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,339
    امتیاز
    22,823
    سطح
    93
    Points: 22,823, Level: 93
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 527
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger First ClassOverdrive
    تشکرها
    3,264

    تشکرشده 3,442 در 1,036 پست

    Rep Power
    151
    Array

    RE: می خوام خودم رو اصلاح کنم و به زندگیم برگردم

    یه سیگنالی سمت شوهرت بفرست که نشون بده از کرده خودت پشیمونی
    تو کار بدی کردی
    خیلی بد
    تو غرور اونو شکوندی
    تو در حقش بدترین کارو کردی
    [align=center]خوشبخت کسی نیست که مشکلی ندارد
    بلکه کسی است که با مشکلاتش مشکلی ندارد .[/align]

  13. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 04 شهریور 91 [ 19:12]
    تاریخ عضویت
    1390-9-27
    نوشته ها
    228
    امتیاز
    1,858
    سطح
    25
    Points: 1,858, Level: 25
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    514

    تشکرشده 500 در 163 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: می خوام خودم رو اصلاح کنم و به زندگیم برگردم

    نقل قول نوشته اصلی توسط يك زن اميدوار 2
    دوست عزيزم...اون خانمي كه خودش تماس گرفته و رفته و دوباره برگشته(كه صد البته درصدشم زياده) وقتي تماس گرفته كه همه چيزو ياد نگرفته بوده فقط برگشته به اميد تغييرو البته بيشتر تغيير همسرش. و در نتيجه همون آش و همون كاسه.
    منم صد بار خودم تماس گرفتم و خودم برگشتم ولي بازم قهر كردم اما بار آخر ياد گرفتم كه بايد چه كار كنم تماس گرفتم برگشتم و حالا به جايي رسيدم كه همسرم خودش مياد منو ميزاره خونه ي پدرم و خودشم زودتر از موعد مقرر مياد دنبالم(چون من خونه ي پدرم شهرستانه).در حاليكه در قهر آخرمون تا پاي جدايي پيش رفته بوديم.
    پس:ياد بگير كه چطور بايد عمل كني و تماس بگير.و بعد گامهاي درست رو بردار.
    موفق باشي

    سلام دوست عزیز.

    شما که تجربهشوداری بهش یاد بده خوب.

    فقط میگید یاد بگیر چطوری یاد بگیره.

    مثل کسی که خواندن بلد نیست .هی بهش بگی بخوان چطوری بخواند.

    دوستانی که اینجور شرایطهارو تجربه کردن لطفا دوست عزیزمون را راهنمایی اساسی کنند.

    یکی میگه فقط صبرصبرصبر تاکی صبر کنه.

    یکی میگه برو ارتباط برقرارکن چطوری بره راهشو بگید.

    این دوست ما الان دومین تایپی هست که بازکرده.

    یعنی یکی پیدا نمیشه یک راه هل درست حسابی بده.

  14. 5 کاربر از پست مفید کبوتر تشکرکرده اند .

    کبوتر (شنبه 26 فروردین 91)

  15. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 اسفند 92 [ 23:20]
    تاریخ عضویت
    1390-4-25
    نوشته ها
    643
    امتیاز
    4,583
    سطح
    43
    Points: 4,583, Level: 43
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 167
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2,779

    تشکرشده 2,844 در 585 پست

    Rep Power
    80
    Array

    RE: می خوام خودم رو اصلاح کنم و به زندگیم برگردم

    كبوتر عزيز...
    من نظرمو گفتم و منتظر بودم كه اگر ايشون نظر موافقي در اين مورد داشت ادامه بدم.اما ايشون حتي از اين پست تشكر هم نكردن.(البته غرض من از پست زدن كسب تشكر يا رتبه نيست ) پس من نتيجه گرفتم كه ايشون تمايلي براي فكر كردن در مورد پيشنهاد من ندارن.
    در تاپيك قبلي هم ايشون بازهم تمايلي براي تماس نداشتن.
    آيا ميشه كسي رو به زور راهنمايي كرد؟
    اما اگر مايل بودن(يا حتي خود شما مايل بوديد) كه شمه اي از راهنماييهايي كه من در اون زمان از دوستان دريافت كردم رو ببينيد و ياد بگيريد روي لينك هاي زير كليك كنيد:
    http://hamdardi.net/thread-18064.html
    http://hamdardi.net/thread-17164.html
    http://hamdardi.net/thread-18311.html
    دردي كش اين ميخانه........صد ناله وصد فغان دارد

  16. 3 کاربر از پست مفید یک زن امیدوار تشکرکرده اند .

    یک زن امیدوار (دوشنبه 28 فروردین 91)

  17. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 21 تیر 91 [ 17:34]
    تاریخ عضویت
    1391-1-19
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    1,367
    سطح
    20
    Points: 1,367, Level: 20
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    151

    تشکرشده 151 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: می خوام خودم رو اصلاح کنم و به زندگیم برگردم

    دوست عزیز ممنون از راهنماییتون.
    من عرض کردم که شوهرم چه اخلاقی داره.و من باهاش تماس نمی گیرم.به هیچ عنوان.
    می دونید چیه هر کس طرف مقابلشو خوب میشناسه و منم شوهرمو خوب میشناسم و شوهرم منو.
    پس با این حساب اون می دونه من تماس می گیرم و خوبم بلده چطوری تحقیرم کنه.منم انقدر تماس نمی گیرم تا بدونه تغییر کردم.
    مگه قرار نیست من تو زندگیم اصلاح بشم.
    خوب اینم یه جور اصلاح شدنه.
    من از این به بعد اعتماد به نفسمو میبرم بالا و اولین تغییری که شوهرم از من میبینه همین تماس نگرفتنمه.
    من با توضیح دادن نمی تونم نشون بدم که عوض شدم باید رفتارمو ببینه.به وقت خودش تماس گرفتم در هر زمانی در هر موقعیتی ولی به جز فحش و بد و بی راه چه سودی نسیبم شده.اون فکر می کنه من انقدر به اون وابسته هستم که بدونه اون نمی تونم زندگی کنم ولی می خوام بفهمه که منم ادمم و اول خودمو دوست دارم بعد اونو.
    پس هیچ وقت تماس نمی گیرم.هیچ وقت.

  18. 4 کاربر از پست مفید گل یاس تشکرکرده اند .

    گل یاس (شنبه 26 فروردین 91)


 
صفحه 2 از 11 نخستنخست 1234567891011 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.