امید زندگی خیلی ممنون که نظر دادین.
من با توجه به شناختی که از همسرم دارم اگه هر جور تماسی باهاش داشته باشم دست رد به سینم میزنه.
در ضمن من جزئیات زندگیمو اینجا مطرح نکردم که شما بدونید همسر من چه جور ادمیه و اگه پاشم مطرح کنم باید یه کتاب بنویسم.پس به من فرصت بدین که فعلا با همسرم تماس نداشته باشم.
من بعد از این دعوا هر بار با همسرم تماس داشتم مثلا اس ام اس با توجه به اینکه شوهر من خونه مامانش نهار می خوره می دونید کی جواب اس ام اسمو میده؟
زمانی که رفته خونه مامانش با اون صلاح مشورت کرده بعد.
حالا اگه مدیران فکر می کنند جای من تو این تالار نیست می تونند تایپک منو قفل کنند.