گل ياس عزيز
متاسفانه شما اون چيزي را كه دوست داريد بشنويد را ميشنويد.
پس راهنمايي چرا ميخواييد.
تو.ي پست قبلي تون خيلي از دوستان گفتند كه ارتباط برقرار كن ولي هوشمندانه و زيركانه كه هم شما تحقير نشيد و هم اينقدر قطع رابطهتون طول نكشه.
تاپيك شما قفل شد بدون اينكه نتيجهاي بگيريد.
اين تاپيك را باز كرديد
قريب به اتقاق دوستان به شما ميگن كه پا پيش بزاريد
چون مقصر شما بوديد
اما شما همه اونها را سانسور ميكنيد.
مريم عزيز درست ميگن
بايد راهي پيدا كرد كه هم به عزت نفس شما لطمه نخوره و هم اين تماس برقرار بشه
هر چقدر طول بكشه بدتره پاي فاكتورهاي ديگه ميآد وسط
لازم نيست شروع تماس با حالت التماسگونه و منت كشي باشه.
شما با يك حرف احساسي (حربه احساسي) ميـونيد شوهرتون را از اين رو به اون رو كنيد.
براي بعدها هم خدا بزرگه
با اين روحيه شما هر وقت ديگهاي هم اونا خواستند از حدشون تجاوز كنند با پاسخ دندانشكن شما مواجه ميشن. ( كه البته اگر همراه با سياست باشه خوبه در غير اينصورت مثل همين اتفاق ميشه) پس چرا نگران چند سال بعد هستيد كه هنوز نيامده. ما از فردامون خبر نداريم كه چي پيش ميآد اون وقت شما فكر پس مادرشوهرتون را در نبود از پدرشوهرتون ميكنيد.
شما فعلاً الان را درست كنيد تا بعد
ميبخشيد كه كمي تند صحبت كردم.
آرزوي همه ما حل شدن مشكل شماست.








علاقه مندی ها (Bookmarks)