سلام دوست خوبم من یه عضو عادی هستمو فقط نظر شخصی خودمو دوس داشتم بگم
اول از همه دوران عقد و نامزی بخاطر درک کردن همو آشنایی و شناخت بیشتر از همه ممکنه خیلی شیرین باشه و مکنه خیلی تلخ اون به دو طرف بستگی داره
خوب شما از قبل شوهرتونو خوب نمشناختن و حالا که بیشتر تونستین بشناسینش به مشکل بر خوردین.
دوست خوبم اشاره خوبی کرد
گفت که نمیشه که شوهرتونو یک ماهه و خیلی زود تغییر داد
خوب ایشون از بچگی اینجور بزرگ شدن و این رفتار و اخلاق به قول معروف تو خونشونه و نمیشه به این زودیا تغییرش داد
شما باید با صبر و حوصله و مهربونی و رفتار خودتون کم کم اخلاق شوهرتونو درست کنین
یه نصیحت کوچیک هم میخوام بهتون بکنم
هیچ وقت نگین خسته شدم و جا بزنین همیشه واسه هر مشکلی یه راه حل هست![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)