دوست خوب داشتن نعمت خیلی بزرگیه می تونین باشگاه برین از اونجا دوست انتخاب کنین میتونین انواع کلاسهای هنری مثل خط یا موسیقی یا زبان برین و اونجا دوست پیدا کنین و یا از همه بهتر دنبال یه کار مناسب برین با همکاراتون وقتتونو پر کنید ولی خیلی خیلی مهمه که دوست خوب پیدا کنید تنها بودن بهتر از دوست نامرد داشتن هست تا وقتی دوست خوب پیدا نکردین زیاد به دیگران اعتماد نکنید و سعی کنید همیشه مستقل عمل کنید








علاقه مندی ها (Bookmarks)