خب بالاخره كه خانواده شما بايد در جريان باشن اينطور نيست ؟
به عقيده بنده هر چه زودتر با خانواده در ميان بگذاريد به نفع هر دوتون هست و از باب مشاوره و مشورت مطرح كن نه اينكه بخواي نظر خودتو تحميل كني
تشکرشده 1,965 در 675 پست
خب بالاخره كه خانواده شما بايد در جريان باشن اينطور نيست ؟
به عقيده بنده هر چه زودتر با خانواده در ميان بگذاريد به نفع هر دوتون هست و از باب مشاوره و مشورت مطرح كن نه اينكه بخواي نظر خودتو تحميل كني
erfan25 (یکشنبه 19 خرداد 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)