واقعا از صحبت های اقای حامد 65 سپاسگذارم
چند جای دیگه هم دیدم که متاسفانه با لحن خیلی بدی با مراجعین برخورد میشه ...دوستان لطفا به هم احترام بگذاریم
اقای حسام خان...شما الان هدفتون فراموش کردن اون عشقه یا اینکه دنبال راهی هستین که دوباره با ایشون باشید؟
متاسفانه از صحبت هاتون هر 2 مرد استنباط میشه
برای من به شخصه خیلی زیباست که ازدواج اولتون رو هنوز به خاطر دارین اما ازم ناراحت نشینا....کاش برای بار دوم و به خاطر فراموش کردن اولی دوباره ازدواج نمیکردین ....واسه همسر دومتون خیلی ناراحتم....
بهر حال گذشته ها گذشته....با وجود اینکه گفتین ایشون هنوز مجردن ایا مشکلی برای جلو رفتن و دوباره خواستگاری کردن هست؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)