عزیزم خیلی خوشحالم که به بازگشت فکر میکنی ....از ته دل برات دعا میکنم که با سر بلندی و سرفرازی به زندگی مشترکتون برگردی
عزیزم به خدا توکل کن ان شا اله همه چیز درست میشه
![]()
تشکرشده 134 در 57 پست
عزیزم خیلی خوشحالم که به بازگشت فکر میکنی ....از ته دل برات دعا میکنم که با سر بلندی و سرفرازی به زندگی مشترکتون برگردی
عزیزم به خدا توکل کن ان شا اله همه چیز درست میشه
![]()
دلینا (جمعه 01 اردیبهشت 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)