به نظر من اصلا تموم شد و رفت و خلاص نیست. به خدا من خودم قبل از اینکه بهش بگم یک سال فقط مشاوره می کردم، خودمو قانع میکردم که نباید بهش بگم. ببین از صد نفر، 99 نفر میگفتن نباید بگی. منم بعد از مشاوره یه مدت آروم میشدم میگفتم لازم نیست بگم. حتی یک سال هم طول کشید و آروم بودم اما بعد از یک سال دیدم وااای دوباره دارم از عذاب وجدان دیوونه میشم. از هزار نفر دوباره مشاوره گرفتم که فقط یه شب آروم بخوابم ولی نشد. آخرشم این شد که بعد از شش سال دیگه طاقت نیاوردم و بهش گفتم. باور کن اصلا اینطور نیست که گذشته هر کی به خودش مربوط باشه. فقط با این حرفا میتونی به طور موقتی خودتو آروم کنی. بله شاید به خود آدم مربوط باشه ولی خانوما نمیتونن با این عذاب وجدان کنار بیان. شاید آقایون راحت کنار بیان ولی خانوما نمیتونن به خدا. من عذابشو با تمام وجودم حس کردم و همچنین آرامش بعد از گفتنش.من که نتونستم. هرچند خیلی هم تلاش کردم ولی واقعا نتونستم. من فقط آرزوم این بود که یک شب با آرامش بخوابم، برای همینم میگم بگو تا همیشه نگران نباشی.
نظر من این بود دوست من![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)