سلام شیبا جان
اول از همه از حرف و راهنمایی های دوستان و مشاوران همدردی ناراحت نشو چون اونا واقعا میخوان کمکت کنن
دوستان آگه گفتن که یکم به خودت برس و خودتو واسه شوهرت آراسته کن و لباسایی که دوس داره تو خونه بپپوش اول از همه که درست گفتن دوم هم این که دوستان نمیدونستند که شما با برادر شوهرتون تو یه خونه زندگی میکنین و به قول خودتون نمیتونین حتی زیاد بلند بخندین
شما گفتین توی رابطته با شوهرتون از خودتون کم میزارین که شوهرتون راضی بشه ولی این کارتون اصلا درست نیست و اینو بدونین وقتی شما نتونین لزت ببرین شوهرتون هم نمیتونه
من خودم به عنوان یه مرد میگم که اگه یه مرد نتونه توی رابطه با زنش لزت کافی رو ببره به فیلم و عکسای ناجور روی میاره تا اونجا به نیازش برسه
پس شما تا جایی که میشه روی ظاهر و رابطه با شوهرتون کار کنین و هیچ وقت نگین ظاهر خوبی ندارم
![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)