به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 22
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 شهریور 91 [ 03:11]
    تاریخ عضویت
    1390-12-26
    نوشته ها
    123
    امتیاز
    1,027
    سطح
    17
    Points: 1,027, Level: 17
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    163

    تشکرشده 159 در 82 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با برادر بد دهن و عصبیم به مشکل برخوردم...(بهتر ازاینجا جایی نبود که مطرح کنم مشک

    عزیزم
    سر چه چیزایی دعواتون میشه؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید آلبالو تشکرکرده است .

    آلبالو (دوشنبه 21 فروردین 91)

  3. #12
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: با برادر بد دهن و عصبیم به مشکل برخوردم...(بهتر ازاینجا جایی نبود که مطرح کنم مشکلمو)

    نقل قول نوشته اصلی توسط بهار66
    نازنین جان
    خوبی؟
    باور کن من زیاد عصبانی نمیشم..کلا تقریبا ارومم...اما ماشاا...داداشم سر دو دقیقه عصبانی میشه...حالا منم عصبانی میشم اما زیاد اهل داد و فریاد و بدتر پرت کردن وسایل نیستم...بیشتر اینجور وقتا یا موضوع رو میکشونم به شوخی و خنده یا ساکت میشم

    انقد باهاش حرف زدم...خودشم قبول داره زود عصبانی میشه...هی بهش میگم وقتی میبینی با یکی داره بحثت میشه کشش نده زود قطعش کن و بذار برا یه وقت دیگه اما موقع عمل که میشه ول کن موضوع نمیشه و عصبانی و داد و...

    حالا من هیچی...با خواهر کوچیکم انقد کل کل میکنه و بحث میکنه که اونم داغ میکنه و جواب میده و حرص میخوره...هر چی میگم با یه بچه ده ساله که نباید انقد بحث کنی اما فایده نداره.

    در مورد روانشناس هم باید خودش بره..گمونم اینطوری اثرش بیشتر باشه...که البته پشت گوش میندازه.

    البته خداییش پسر با محبتیه ها اما خیــــــــــــــلی زود جوش میاره.[/font][/color]
    سلام بهار جون من خوشحالم که اینجا می بینمت هر چند دلیل خوبی برای اومدنت نبود ولی خوب من بازم از اینکه هستی خوشحالم
    بهار من احساس می کردم تو هم یکمی عصبی باشی
    شاید اشتباه می کنم،نمی دونم
    و در مورد برادرت
    با خواهر کوچیکترت سر چه مواردی بحث دارند؟خواهرت چند سالشه؟

  4. کاربر روبرو از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده است .

    نازنین آریایی (دوشنبه 21 فروردین 91)

  5. #13
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: با برادر بد دهن و عصبیم به مشکل برخوردم...(بهتر ازاینجا جایی نبود که مطرح کنم مشکلمو)

    چرا همچین فکری میکنی نازنین؟

    البالو جان ما زیاد با هم بحث نداریم..بیشتر با دیگران بحث میکنه اما خوب بحث اونا ما رو هم اذیت میکنه...گفتم سر هر چیزی که مخالف نظرش باشه

  6. کاربر روبرو از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده است .

    بهار.زندگی (دوشنبه 21 فروردین 91)

  7. #14
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: با برادر بد دهن و عصبیم به مشکل برخوردم...(بهتر ازاینجا جایی نبود که مطرح کنم مشکلمو)

    نمی دونم فکر می کنم زود عصبی میشی!مثلا پست شماره 2 تو این تاپیک!یا وقتی از دست مامانت شاکی بود ی تا حالا کسی بهت نگفته بود؟
    نه اینکه عصبی باشی ها ولی فکر کنم خودت هم زود از کوره در می ری؟
    به هر حال ببخشید دارم موضوع رو منحرف می کنم وشاید این فکرم کاملا غلط باشه
    بهار خیلی خوشحالم اومدی خیلی

  8. کاربر روبرو از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده است .

    نازنین آریایی (دوشنبه 21 فروردین 91)

  9. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 فروردین 91 [ 16:41]
    تاریخ عضویت
    1391-1-21
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    646
    سطح
    12
    Points: 646, Level: 12
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 16 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با برادر بد دهن و عصبیم به مشکل برخوردم...(بهتر ازاینجا جایی نبود که مطرح کنم مشکلمو)

    سلام
    من فکر می کنم که باید کلا محیط خونه رو جایی با آرامش تر قرار بدین برای اعضای خانواده و از طرفی سعی کنید زیاد تو دست و پای هم نرید که بین شما و برادرتون کنتاکت بشه.از بحثهای بیهوده در مورد همه چیز بپرهیزید.من بعضی ها رو دیدم تا یک چیزی میگی سریع باهات مخالفت می کنن و آمادگی این رو دارن تا 24 ساعت باهات در موردش بحث کنن!!! میدونی من این جور مواقع چه کار می کنم؟ با لبخند میگم نه حوصله دارم نه وقتشو که در این مورد با شما بحث کنم.بعدشم اون مکان رو ترک می کنم.خلاص.

  10. 2 کاربر از پست مفید HTP تشکرکرده اند .

    HTP (پنجشنبه 24 فروردین 91)

  11. #16
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array

    RE: با برادر بد دهن و عصبیم به مشکل برخوردم...(بهتر ازاینجا جایی نبود که مطرح کنم مشکلمو)

    عزیزم برادرت ایا الان مشغول تحصیله؟ یا سر کار میره ؟ سربازی رفته؟ به ورزش خاصی علاقه نداره یا دنبال نمی کنه؟ اهل مطالعه هست؟

    من فکر میکنم شاید بهتر باشه همزمان عواملی که باعث می شن ایشون خودداریش رو از دست بده کم بشه و در عین حال روشهای خودداری رو هم به اشون یاد بدید. اما اینکار صبر زیادی می طلبه. چون پسرها در سن برادر شما هیجانات زیادی رو تجربه می کنند و انرزی فوق العاده ای دارند که هم باید یاد بگیرند که چطور این هیجانات رو کنترل کنند و هم انرژیشون رو درست تخلیه کنند.

  12. 4 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    deljoo_deltang (پنجشنبه 24 فروردین 91)

  13. #17
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: با برادر بد دهن و عصبیم به مشکل برخوردم...(بهتر ازاینجا جایی نبود که مطرح کنم مشکلمو)

    اجازه بدین من اول یه چیزیو توضیح بدم...واقعا هیچ کدوم از ماها بدون خطا و اشتباه نیستیم..هر کسی که میاد اینجا تاپیک باز میکنه یعنی فهمیده یه جای کار داره میلنگه،یعنی دنبال راه حل اومده...یعنی دوست داره نظر بقیه رو بشنوه و بعد تصمیم بگیره...منم وقتی اینجا تاپیک میزنم و میگم مامانم فلان برادرم بهمان یعنی تموم راه حلهایی که به ذهن خودم میرسیده رو انجام دادم و جواب نگرفتم اومدم اینجا شاید راه حل جدیدی بشنوم یا لااقل یه همدردی که میتونه توان و انرژی ادمو بیشتر کنه..

    نمیدونم چرا همچین ذهنیتی پیش اومد که من در برابر خونوادم کوتاهی میکنم..من چه در مورد مادرم چه برادرم و چه ادمای دیگه فقط میتونم چیزایی که میدونم رو بهشون بگم و کمک کنم انجامشون بدن درست مثل اینجا که ما اون حرفی که باید رو میگیم دیگه انجام دادنش با خود طرف هست و حتما هم میدونید تا خود شخص نخواد چیزی عوض نمیشه...پس دست منم تا اندازه ای بازه...

    -----------------------------------------

    مورد دیگه همون بیرون گود نشستن و گفتن لنگش کن.گاهی ما حتی تجربه مشابه مراجع نداشتیم پس قاعدتا نمیتونیم باهاش هم حسی کنیم پس اگه راه حل میدیم شاید همین کافی باشه و نیاز به محکوم کردن نباشه.

    -----------------------------------------

    فعلا دندونم درد میکنه بقیشو بعد مینویسم.اما کاش همه ما به چیزایی که نوشتم بیشتر دقت میکردیم

  14. 5 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (پنجشنبه 24 فروردین 91)

  15. #18
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 اردیبهشت 94 [ 09:58]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    محل سکونت
    ایران_شیراز
    نوشته ها
    3,167
    امتیاز
    21,370
    سطح
    92
    Points: 21,370, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 980
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdrive1000 Experience Points10000 Experience Points
    تشکرها
    14,388

    تشکرشده 15,109 در 3,401 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    341
    Array

    RE: با برادر بد دهن و عصبیم به مشکل برخوردم...(بهتر ازاینجا جایی نبود که مطرح کنم مشکلمو)

    بهار جان سلام

    گفته هات همه درست هست و کاملا حق داری

    من در پست قبلیم گفتم مشکل کوچکت تا کمی این مشکل برات کم رنگ بشه یا آستانه تحملت بیشتر

    حقیقت راه حل خاصی برات ندارم اما تا دلت بخواد میتونم باهات همدردی کنم

    اصلا چطوره داداشت زن بدیم راحت بشی از فکرش

    بهار عزیز بهتره فعلا به دندونت برسی که از همه چی مهم تره

    در آخر بگم که طبق نوشته هات آدم مسئولیت پذیری هستی و فکر نکنم در مقابل خانوادت کوتاهی کنی

    موفق باشی عزیزم

  16. 3 کاربر از پست مفید ویدا@ تشکرکرده اند .

    ویدا@ (پنجشنبه 24 فروردین 91)

  17. #19
    Banned
    آخرین بازدید
    جمعه 10 آبان 92 [ 13:08]
    تاریخ عضویت
    1391-12-29
    نوشته ها
    196
    دستاوردها:
    500 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    285

    تشکرشده 366 در 142 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با برادر بد دهن و عصبیم به مشکل برخوردم...(بهتر ازاینجا جایی نبود که مطرح کنم مشکلمو)

    مشکل من با خواهر بی انضباط و لجباز
    احساسات متناقض به خونواده
    به دادم برسیدچیکار کنم مامان تنبل و بی عارم از جاش بلند شه؟
    با برادر بد دهن و عصبیم به مشکل برخوردم...(بهتر ازاینجا جایی نبود که مطرح کنم مشکلمو)

    ---

    اینا تاپیکای شمان! بهتر نیست به جای اصلاح دیگران، خودتون رو اصلاح کنین؟

  18. کاربر روبرو از پست مفید Rude Boy تشکرکرده است .

    Rude Boy (شنبه 26 فروردین 91)

  19. #20
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: با برادر بد دهن و عصبیم به مشکل برخوردم...(بهتر ازاینجا جایی نبود که مطرح کنم مشکلمو)

    سلام بهار جان
    امید وارم از حرف من ناراحت نشده باشی ،منم اصلا نخواستم بگم شما در مقابل خانوادت کوتاهی می کنی ...
    و می دونم شاید خیلی بیشتر از حد لزوم خودت رو درگیر مشکلات خواهر و برادر و مادرت...می کنی
    کلا ی مشکبلی تو دنیای مجازی وارد هست اونم اینکه ما فقط نوشته رو می خونیم و لحن نویسنده و حسش رو نمی تونیم بفهمیم
    مثلا ممکنه یک جمله شوخی امیز رو جدی بخونیم و یک لحن دلسوزانه و مهربون رو ،جمله ای محکوم کننده برداشت کنیم.....
    برعکسشم هست ممکنه شما جمله ای بنویسید که لحن ناراحتی باشه ولی من حسی که از اون جمله برداشت می کنم این باشه که شما عصبی هستی!

    به هر حال بهار جان آنی جون خیلی وقت ها به مراجع می گن سر دوربین رو به سمت خودت برگردون ،منم ی همچین منظوری داشتم ...
    ولی خوب الان با توضیحاتی که دادی متوجه شدم که شما خودت عصبی برخورد نمی کنی...

  20. 2 کاربر از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده اند .

    نازنین آریایی (جمعه 25 فروردین 91)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مامان عصبیی شدم
    توسط arezoo_z1366 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 08 اردیبهشت 97, 09:50
  2. لطفا" من رو راهنمایی کنید , من خیلی عصبانیم
    توسط اسکارلت در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 06 مهر 92, 14:43
  3. چیکار کنم از عصبانیتم کاسته بشه...(نیازمند راهنمایی شدید)
    توسط بی وفا در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 02 مرداد 92, 16:36
  4. جدایی به علت عصبی و پرخاشگربودن همسر
    توسط 7289 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 64
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 خرداد 92, 09:05
  5. توصیه‌هایی برای غلبه بر عصبانیت
    توسط lord.hamed در انجمن پرخاشگری و عصبانیت
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 بهمن 87, 17:09

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 06:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.