به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 7 از 7 نخستنخست 1234567
نمایش نتایج: از شماره 61 تا 62 , از مجموع 62
  1. #61
    Banned
    آخرین بازدید
    شنبه 19 دی 94 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1390-10-12
    نوشته ها
    633
    امتیاز
    6,328
    سطح
    51
    Points: 6,328, Level: 51
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    2,084

    تشکرشده 1,278 در 497 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از بلاتکلیف ماندن خسته شدم

    چند روز مونده بود به عيد كه باهاش تماس گرفتم و گفتم كه مي خوام برگردم سر خونه و زندگيم گفت چرا رفتي كه حالا بخواي برگردي گفتم مي خوام يه فرصت ديگه به هم بديم مي خوام جبران كنم گفت قسم مي خورم كه تو عوض نشدي و نمي شي حتي به جون پسرم هم قسم خورد جوري حق به جانب حرف مي زد كه انگار خودش كاملا بي تقصيره . گفتم نمي خوام زندگي و آينده اميررضا خراب شه گفت الان نه بعد چند سال اين اتفاق ميافته تو فكر كردي من عروسك خيمه شب بازيم كه هر وقت خواستي رهام كني و هر وقت هم بهم نياز داشتي به دستم بياري ؟ تو داري احساساتي تصميم مي گيري و الان هم به خاطر عيده كه مي خواي برگردي گفتم نه به خدا من دوستت دارم گفت من به ا[code]ين حرفها نيازي ندارم گفتم پس بيا بريم همه چيزو تموم كنيم

    lمن همه مطالبت رو خوندم عزیزم .میترا جون منظور من اینه که هرچی گفت تو کوتاه بیا خانمی....بعد از حرفای اون شما هم ناراحت شدی و گفتی پس بیا بریم همه چی رو تموم کنیم که اگه نمی گفتی بهتر بود
    در صورتی که من از حرفای همسرت متوجه شدم از یک سری مساءل ناراحته واسه همین کوتاه نمیاد .اون ناراحته که شما خونت رو ترک کردی (البته درست نیست که همچین رفتاری با شما داشته باشه ولی خوب دیگه اینطوریه)
    وقتی میگه به خاطر عید بهم زنگ زدی پس یعنی ناراحته که چرا زودتر زنگ نزدی.. وقتی هنوز خونرو تحویل نداده و داره این مدت همه کرایه رو سر ماه میده یعنی هنوز امید داره که شما برگردین به خونه ...من فکر می کنم وقتی بهت میگه عوض نشدی توقع داره شما بهش بگی که عوض شدم .
    البته لازم نیست انقدر مستقیم بگی که عوض شدم .مثلا بهش بگو باید حرفامون رو بزنیم .بگو منم نمی خوام مثل قبل زندگی کنیم .باید حرفامونو بزنیم و زندگی رو از نو بسازیم .بگو من فکرای خوبی دارم ....مطمءنا دوست داره که این حرفارو بشنوه ....خیلی هم اصرار نداشته باش که به خاطر بچه برگردیم .بزار فکر کنه که تو هم به همسرت علاقه داری و به خاطر همسرت می خوای برگردی .بگو حیف منه .حیف تو هست .حیف این بچه معصومه .........از این حرفا زیاد بزن و تسلیم نشو

  2. 2 کاربر از پست مفید tamanaye man تشکرکرده اند .

    tamanaye man (چهارشنبه 23 فروردین 91)

  3. #62
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 92 [ 23:55]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    2,086
    امتیاز
    11,615
    سطح
    70
    Points: 11,615, Level: 70
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    12,283

    تشکرشده 12,257 در 2,217 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از بلاتکلیف ماندن خسته شدم

    سلام،

    این تاپیک به علت طولانی شدن و گذشتن از حد ظرفیت 50 پست قفل می شود.

    میترا گرامی،

    بالهای صداقت، خانم آنی و دوستان عزیز پست های زیادی ارسال کردند که نیاز هست روی همه فکر کنید و از راهکارها استفاده کنید.

    اگر در آینده باز هم به نتیجه نرسیدید، لطفاً یک تاپیک جدید بزنید، مشکل خود رو توضیح بدهید و بگویید که چرا از این تاپیک به نتیجه نرسیدید و چه مشکلی دارید.

    مطالعه ی تاپیک های مشابه هم کمک زیادی به شما می کند.

    موفق باشید.


 
صفحه 7 از 7 نخستنخست 1234567

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:24 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.