به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 18 , از مجموع 18
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 91 [ 01:39]
    تاریخ عضویت
    1389-9-01
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    2,811
    سطح
    32
    Points: 2,811, Level: 32
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    70

    تشکرشده 70 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تا چه حد باید صداقت داشته باشم؟!

    سلام دوست عزیزم،
    من شرایطی شبیه شما داشتم با این تفاوت که خبری از عکس و بوسیدن و این چیزا نبودو من هم خیلی میترسیدم که گذشته م رو به طف مقابلم که میخوایم با هم ازدواج کنیم بگم، ولی بعد از شش سال همه چیز رو بهش گفتم. من تمام جزییات گذشته رو گفتم - البته میدونم درست نیست ولی عذاب وجدانم داشت دیوونم میکرد- اولش خیلی سخت بود. روزای وحشتناکی داشتم ولی در عین حال اون هم گفت که گذشته م واسش مهم نیست. جالب اینجاست که بعد از اینکه بهش گفتم اعتمادش به من خیلی بیشتر شد چون فهمید که نمیخوام زندگیمو با دروغ و پنهونکاری شروع کنم. قبل از اینکه بهش بگم، نمیذاشت من با دوستام برم بیرون. وحشتناک بدبین بود ولی الان خیلییییی خوب شده. دقیقا بعد از اینکه بهش گفتم. دیگه خیالش ازم راحت شده.

    شما هم دوست گلم ازت خواهش میکنم به طرف مقابلت بگو. حداقلش اینه که خودت تو زندگیت آرامش داری. باور کن اگه نگی همیشه در عذاب خواهی بود. همیشه میترسی، نگرانی ولی اگه همون اول با صداقت جلو بری حداقلش اینه که آرامشتو داری. من خودم تمام این احساسات وحشتناکو داشتم که دارم بهت میگم. مطمئن باش خانوما نمیتونن تو دلشون چیزی رو نگهدارن و از آخر هم به خاطر عذاب وجدانی که دارن همه چیز رو لو میدن. پس نزار این اتفاق بعد از ازدواجت بیفته.

  2. 4 کاربر از پست مفید نیلوفر 21 تشکرکرده اند .

    نیلوفر 21 (پنجشنبه 24 فروردین 91)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 21 اردیبهشت 91 [ 02:44]
    تاریخ عضویت
    1391-1-05
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    828
    سطح
    15
    Points: 828, Level: 15
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    30

    تشکرشده 30 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تا چه حد باید صداقت داشته باشم؟!

    نیلوفر من خودم هم نظر تو رو دارم،ترجیح میدم صادقانه همه چیز رو بگم ولی توی مطالب روانشناسی خووندم که نباید هر حرفی زده بشه و میخواستم بدوونم که اینم جز همون حرفاس؟! و ضمن اینکه مطمئن نبودم که اگه بگم چه برخوردی ممکنه بوجود بیاد...

    در مورد اینکه اون آدم چطور آدمی هست ، آدمی بنظر نمیومد که بخواد دنبال اینکارا باشه ، خودش هم که ازدواج کرده

    اگه رو بشه برای خودش هم بد میشه!
    اما چیزی که هست از خیلی لحاظ خودش میگه زخم خورده و میترسم زخم باعث کینه بشه و یه روزی بخواد زندگی منو

    بهم بریزه!

    عکسها و فیلمهای دیجیتال میتونه نسخه های زیادی داشته باشه! اگر بخوام کلا نابودشون کنم باید پاشم برم خونشون

    کامپیوتر و موبایل و همه چیشو بترکونم!
    درست نیس دروغ بگم و بگم فتوشاپه...

  4. کاربر روبرو از پست مفید sefidestaar تشکرکرده است .

    sefidestaar (یکشنبه 27 فروردین 91)

  5. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 آذر 96 [ 10:48]
    تاریخ عضویت
    1389-5-14
    نوشته ها
    376
    امتیاز
    8,441
    سطح
    61
    Points: 8,441, Level: 61
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,178

    تشکرشده 1,175 در 313 پست

    Rep Power
    53
    Array

    RE: تا چه حد باید صداقت داشته باشم؟!

    نکته ی اول: اصلاً به این آقا نباید بگی فیلم و عکسام رو بده، چرا که اگه به ذهنشم نرسیده باشه که می تونه با این فیلم و عکسا چی کار کنه، تازه خودت راه نشونش دادی!

    این از این!

    - وقتی فردی اومد خواستگاری، اگه براش مهم باشه که تو قبلاً با جنس مخالف رابطه داشتی، موقعه ی آشنایی می پرسه که آیا قبلاً رابطه داشتی یا نه! شما هم به صورت کاملاً مختصر از رابطتون می گید!

    - اگه هم نپرسید، هیچی نمی گی! اگه خودت موضوع رو بش بگی، بی خود حساسش می کنی و فک می کنه مسئله ی بزرگی بوده و تو ذهن خودش شاخ و برگش می ده!

    نمی دونستی و از روی بچگی یه اشتباهی کردی، حالا متوجه اشتباهت شدی و تموم شد رفت! خلاص!


  6. 5 کاربر از پست مفید ایوب تشکرکرده اند .

    ایوب (پنجشنبه 24 فروردین 91)

  7. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 91 [ 01:39]
    تاریخ عضویت
    1389-9-01
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    2,811
    سطح
    32
    Points: 2,811, Level: 32
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    70

    تشکرشده 70 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تا چه حد باید صداقت داشته باشم؟!

    به نظر من اصلا تموم شد و رفت و خلاص نیست. به خدا من خودم قبل از اینکه بهش بگم یک سال فقط مشاوره می کردم، خودمو قانع میکردم که نباید بهش بگم. ببین از صد نفر، 99 نفر میگفتن نباید بگی. منم بعد از مشاوره یه مدت آروم میشدم میگفتم لازم نیست بگم. حتی یک سال هم طول کشید و آروم بودم اما بعد از یک سال دیدم وااای دوباره دارم از عذاب وجدان دیوونه میشم. از هزار نفر دوباره مشاوره گرفتم که فقط یه شب آروم بخوابم ولی نشد. آخرشم این شد که بعد از شش سال دیگه طاقت نیاوردم و بهش گفتم. باور کن اصلا اینطور نیست که گذشته هر کی به خودش مربوط باشه. فقط با این حرفا میتونی به طور موقتی خودتو آروم کنی. بله شاید به خود آدم مربوط باشه ولی خانوما نمیتونن با این عذاب وجدان کنار بیان. شاید آقایون راحت کنار بیان ولی خانوما نمیتونن به خدا. من عذابشو با تمام وجودم حس کردم و همچنین آرامش بعد از گفتنش.من که نتونستم. هرچند خیلی هم تلاش کردم ولی واقعا نتونستم. من فقط آرزوم این بود که یک شب با آرامش بخوابم، برای همینم میگم بگو تا همیشه نگران نباشی.

    نظر من این بود دوست من

  8. 3 کاربر از پست مفید نیلوفر 21 تشکرکرده اند .

    نیلوفر 21 (یکشنبه 27 فروردین 91)

  9. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 21 اردیبهشت 91 [ 02:44]
    تاریخ عضویت
    1391-1-05
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    828
    سطح
    15
    Points: 828, Level: 15
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    30

    تشکرشده 30 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تا چه حد باید صداقت داشته باشم؟!

    فرمایش شما ایوب متین؛ مخصوصا اون قسمتش که گفتی نباید به اون آقا چیزی بگم! البته حرفات کاملا منطقیه!

    ولی از نظر احساسی ، حس میکنم نیلوفر منو بهتر درک میکنه چون تو شرایطش بوده !

  10. 2 کاربر از پست مفید sefidestaar تشکرکرده اند .

    sefidestaar (یکشنبه 27 فروردین 91)

  11. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 بهمن 04 [ 07:55]
    تاریخ عضویت
    1389-9-14
    نوشته ها
    430
    امتیاز
    15,799
    سطح
    80
    Points: 15,799, Level: 80
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,069

    تشکرشده 2,080 در 437 پست

    Rep Power
    59
    Array

    RE: تا چه حد باید صداقت داشته باشم؟!

    دوست عزیزم
    تاپیک قبلیتون رو خوندم البته نه کامل
    خیلی ناراحت شدم از برخوردی که باشما شد
    واقعا استحقاقت بیشتر از این بود
    مطمئن باش که بودن با دختر عاقل و مقاومی مثل تو لیاقت میخواد
    و اما ...

    در مورد گرفتن عکسها و ... حرف ایوب عزیز کاملا درسته
    نه خودت پیشنهاد بده که عکسا رو بگیری نه اگر ایشون خواست بهت پسشون بده و قراری با هم بذارین قبول کن تحت هیچ شرایطی

    ولی در مورد بودن با کسی بگو قضیه رو!
    از همون اول اول نه یه کمی که گذشت بگو! بذار بدونه چه دختر نازنینی هستی و اخلاق و رفتارت رو ببینه و در زمانی که هم حال شما خیلی خوب بود و هم ایشون بهشون سربسته (نه با شرح و توصیفات) بگو که قبلا چنین شده و اون هم حالا ازدواج کرده و ...

    با خانم نیلوفر موافقم
    ما خانمها واقعا اگر عاشق کسی بشیم نمیتونیم رازهای دلمون رو ازش مخفی کنیم قبل از ازدواج بگی خیلی بهتره!

    درضمن کی گفته فقط پسرهایی که خودشون قبلا رابطه داشتند با این قضیه کنار میان و بقیه قبول نمیکنند؟؟!!! اصلا و ابدا این طور نیست

    تازه من که میگم برعکسه! پسرایی که خودشون زیاد پاک نیستن و خیلی رابطه داشتند اتفاقا خیلی بدبینند و هستند پسرهای پاکی که خیلی گلند و گذشته ی همسرشون رو میبخشند و اصلا گاهی اوقات به روی خودشون نمیارن (من چقدر جدیدا هندونه زیربغل پسرا میذارم!! )

    راستی کاش اقدام به ازدواج نمیکردین به این زودی فکر میکنم ارتباط قبلیتون هنوز تاثیرات خودش رو روی شما داره! یه کمی دست نگه دار

  12. 4 کاربر از پست مفید yasa تشکرکرده اند .

    yasa (یکشنبه 27 فروردین 91)

  13. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 21 اردیبهشت 91 [ 02:44]
    تاریخ عضویت
    1391-1-05
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    828
    سطح
    15
    Points: 828, Level: 15
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    30

    تشکرشده 30 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تا چه حد باید صداقت داشته باشم؟!

    یاسا جان واقعـــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــا ازت ممنونم

    نه بخاطر تعریفایی که ازم کردی ؛
    ینی جامعترین جواب ممکن بود که میتونستی بهم بدی ،خیلی عالی و خوب و کامل گفتی

    من اقدام به ازدواج نکردم ، و واقعا هم نمیتونم الان... ولی این موضوع دغدغۀ ذهنی بدی شده بود برام،وسواس

    گونه بهش فکر میکردم و راه حل درست رو نمیدونستم چیه ؛ ممنونم از راهنماییت

  14. 2 کاربر از پست مفید sefidestaar تشکرکرده اند .

    sefidestaar (یکشنبه 27 فروردین 91)

  15. #18
    Banned
    آخرین بازدید
    شنبه 19 دی 94 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1390-10-12
    نوشته ها
    633
    امتیاز
    6,328
    سطح
    51
    Points: 6,328, Level: 51
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    2,084

    تشکرشده 1,278 در 497 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تا چه حد باید صداقت داشته باشم؟!

    sefidstar عزیز منم نظرم اینه که قبل از ازدواج اگه سوالی ازت پرسید بگو یک خواستگار داشتم ولی اخلاقشو نپسندیدم و سریع جواب منفی دادم و بگو که مامانم هم از موضوع با خبره و هیچی بین ما نبوده جز یک خواستگاری ساده .لازم نیست بگی دوست پسرم بوده .چون ممکنه هزار تا فکر بد و بیراه به سراغش بیاد و فکر کنه که کار همیشت این بوده و مثل خیلی های دیگه برای سرگرمی این کار رو می کردی .
    حتما هم بگو که من جواب منفی دادم که فکر نکنه که تو هنوز دوسش داری و تودلته. ولی اون تو رو پس زده .

  16. کاربر روبرو از پست مفید tamanaye man تشکرکرده است .

    tamanaye man (یکشنبه 27 فروردین 91)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.